led lampen knipperen raar in cockpit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frits Pannenkoek

MF veteraan
3 feb 2020
1.448
416
Vraagje ik heb al mijn lampjes in de cockpit veranderd voor led gewoon om dat het langer en mooier brand


Nu doen alleen de leds van me cockpit die van de richtingaanwijzer raar is daar een simpele oplossing voor zo dat alles weer werk zoals het hoort

Thanks weer Betreft een xjr 1300 uit 2002
 
Frits, Frits, Frits... maak je niet druk en ga gewoon naar Zot als er wat moet gebeuren...
Je moet je helemaal niet laten beinvloeden door wat er hier gezegd wordt... Je bentgeholpen, toch? Niet op de kast, maar vooral niet UIT de kast laten jagen :t
 
Frits, Frits, Frits... maak je niet druk en ga gewoon naar Zot als er wat moet gebeuren...
Je moet je helemaal niet laten beinvloeden door wat er hier gezegd wordt... Je bentgeholpen, toch? Niet op de kast, maar vooral niet UIT de kast laten jagen :t
weetje Rob soms klikt het niet met mensen dat mag niks mis mee Maar dan laat ik het voor wat het is .Heb in het echte leven vrienden genoeg en het is maar internet Dank jou en Willem en nog een paar mensen voor hun hulp We spreken elkaar nog over de alarm lichten haha 🙈
 
Als je me maar niet blokt dan... ik kan ook bot uit de hoek komen hoor

Trouwens: Jutta Leerdam op NPO1, ik heb het uitgezet... da's echt niet goed voor de hormonen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan