led lampen knipperen raar in cockpit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frits Pannenkoek

MF veteraan
3 feb 2020
1.448
416
Vraagje ik heb al mijn lampjes in de cockpit veranderd voor led gewoon om dat het langer en mooier brand


Nu doen alleen de leds van me cockpit die van de richtingaanwijzer raar is daar een simpele oplossing voor zo dat alles weer werk zoals het hoort

Thanks weer Betreft een xjr 1300 uit 2002
 
Jullie lullen bijna zo proffesioneel langs mekaar heen dat de werkelijkheid compleet in de mist van assumpties en technische miskleunen vervaagt, als jullie nou hier es mee stoppen en een partij oprichten om in de regering te komen krijgen jullie binnen de kortste keren de meerderheid, met @Zot als president
 
jezus nu ga ik zelf off topic

Zeg, @MeanBlueMan weet je zeker dat @Rob RD niet op 2 laptops naast elkaar alles en iedereen loopt te trollen?

Moet je dat aan MBM vragen??? je krijgt van mij altijd een eerlijk antwoord, en van dat trollen heb je ook goed... daar heb je toch geen bevestiging van nodig???


1581972742717.png
 
Waarom zou ik daarom liegen heb vanmiddag er een accu op gehad
Ik zeg niet dat je liegt. Ik zeg dat er iets niet klopt. Een ingeschakeld relais doet niks anders dan dat je hem zelf rechtstreeks op de accu aansluiten behalve dan dat hij niet uitschakelt. Die weerstand heeft ook geen invloed op de raw zelf want met of zonder die weerstand blijft de spanning op de raw hetzelfde.
 
Ik zeg niet dat je liegt. Ik zeg dat er iets niet klopt. Een ingeschakeld relais doet niks anders dan dat je hem zelf rechtstreeks op de accu aansluiten behalve dan dat hij niet uitschakelt. Die weerstand heeft ook geen invloed op de raw zelf want met of zonder die weerstand blijft de spanning op de raw hetzelfde.
Dan weet ik het ook niet Mijn simpele ziel zegt dan dat het relai zorgt dat die rw loopt Anders schiet mij maar dood
 
Welnee frits, het is hier alleen een compleet babylon en dat is uitermate vermakelijk,ik heb al een biertje, chips en vlammetjes op... RTL-crime heb ik er voor uitgezet. Dit moet je effe doorzitten
 
Maar verkoping werkt de zooi haha Truste voor straks ga nog even het apk verhaal lezen ook om je dood te lachen Als sins 2008 mee bezig haha
VOORLOPIG
we gaan verder met de alarmlichten Frits, en je moet niemand blokken... nergens voor nodig want met andere topics wordt je door dezelfde personen wel weer verder geholpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan