Led lampje gezocht

YamahaLevi

Die hard MF'er
7 jan 2014
656
54
Almelo
Goedemiddag Allemaal,

Ik ben opzoek naar het volgende lampje:

11gu7ok.jpg


wvtmch.jpg


2r23ecw.jpg


Ik heb deze online gevonden, alleen heeft deze 1 contact punt i.p.v. 2 kleine.
Achterlicht LED lampje vervanging | mPartz.nl

Gaat dit werken?
 
Laatst bewerkt:
Niet als je hem als rem/achterlicht wil gebruiken. Ik heb er zo een op mijn 550 zitten, volgens mij kwam die bij Roukama vandaan.
 
Niet als je hem als rem/achterlicht wil gebruiken. Ik heb er zo een op mijn 550 zitten, volgens mij kwam die bij Roukama vandaan.

Toch staat er in de genoemde link een lampje ter vervanging van het achterlicht. :?
 
Laatst bewerkt:
Klopt, alleen zoals je ziet heeft deze 1 bol contact punt, en de huidige die kapot is heeft 2 kleine contact punten.
 
Tja, dan moet je het wellicht ff navragen bij degene die het verkoopt?

Ik reageerde eigenlijk op de vraag of een lampje met 1 contactpunt werkt als achter / rem licht combi en dan is het antwoord nee. Wellicht is het gewoon een verkeerd plaatje.
 
Mijn reactie was gebaseerd op de reactie van Dropje73.

Ik heb het inderdaad al nagevraagd, maar een reactie blijft nog uit. Vandaar dat ik even verder zoek en benieuwd ben of iemand toevallig een zaakje/website kent die wel de goede heeft.
 
Mijn reactie was gebaseerd op de reactie van Dropje73.

Ik heb het inderdaad al nagevraagd, maar een reactie blijft nog uit. Vandaar dat ik even verder zoek en benieuwd ben of iemand toevallig een zaakje/website kent die wel de goede heeft.

Ja, Roukama.

941156k.jpg


KLikkerdeklik
 
Laatst bewerkt:
Over het algemeen komt er maar weinig licht van dit soort lampjes.
Beter kan je de boel ombouwen naar power-LED's. Iets duurder maar als ze je dan nog niet zien...
 
Goedemiddag Allemaal,

Ik ben opzoek naar het volgende lampje:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb deze online gevonden, alleen heeft deze 1 contact punt i.p.v. 2 kleine.
Achterlicht LED lampje vervanging | mPartz.nl

Gaat dit werken?
Aan de hand van de vraag, concludeer ik dat je weinig weet van lampjes.
Ik vind het persoonlijk toch al erg niet-zelfreddend dat je dit op een forum moet vragen, maar goed.

Vertel anders eens aan ons waar het lampje voor zou moeten zijn,
En welk type fitting het is.
 
@ Martell, dat heb je goed. geef je gelijk dat het niet-zelfreddend is om het gelijk op het forum te kwakken, maar bestel liever gelijk het goede. Inmiddels contact gehad en het blijken toch wel de 2-punts aansluiting te zijn. Was op de foto niet zichtbaar.

Voor de mensen die dezelfde zoeken: Achterlicht LED lampje vervanging | mPartz.nl is die te koop.
 
Aan de hand van de vraag, concludeer ik dat je weinig weet van lampjes.
Ik vind het persoonlijk toch al erg niet-zelfreddend dat je dit op een forum moet vragen, maar goed.

Vertel anders eens aan ons waar het lampje voor zou moeten zijn,
En welk type fitting het is.

Motor-Forum = het nieuwe Google. :+

Zoek vooral niet zelf, maar gooi het op Motor-Forum. Gegarandeerd dat een stel bijdehandjes het binnen de kortste keren voor je uitzoeken. Waarom zelf zoeken als je een heel stel speurders voor je op pad kunt sturen. Nog gratis ook. _O-
 
ik heb er toch al een paar jaar een in m'n rem/achterlicht van m'n NX zitten. deze trilt tenminste niet kapot en geeft ruim voldoende (rem) licht.
(btw wel een met LED's die rood licht uitstralen ipv wit licht)
 
Terug
Bovenaan Onderaan