LED verstralers

ErikM1972

Rookie
25 jul 2018
16
0
Burum
Goedendag,

Ik ben van plan een setje verstralers te monteren op mijn motor. Nu heeft deze set 3 opties. normaal, groot en flash licht. De eerste 2 opties is geen probleem, maar die flash optie vind ik niks. Elke keer als je de lamp uit doet en weer aanzet, gaat hij naar de volgende instelling. De kabel die er aan zit is een + en - kabel, er zit geen schakeldraad bij zeg maar.
Heeft iemand een idee hoe deze flash optie valt te omzeilen. Leverancier weet het ook niet. Ook al nagevraagd bij een andere leverancier, maar krijg hier geen goed antwoord op. Misschien moet er iets op het circuit worden losgesoldeerd of iets dergelijks, geen probleem, maar kan 0,0 info hierover vinden of krijgen.

Erik
 

Bijlagen

  • LED.jpg
    LED.jpg
    37,9 KB · Weergaven: 33
Verrek, komt er nou een trein aan?
Nou word je gezien met je led troep en alsnog van je motor afgereden omdat het nagenoeg onmogelijk is een inschatting te maken van wat er nu aankomt en met welke snelheid... Anyhow: goed bezig en de natuurlijke selectie doet de rest
 
Laatst bewerkt:
Ik rij vaak s'avonds laat in het donker, zowel met de auto als met de motor. En heel soms kom ik dan wel eens een motorrijder tegen met van die extra lampje en je kan echt niet inschatten wat er aan komt en met wat voor een snelheid. Kan ook een landbouwvoertuig zijn, die hebben ook vaak extra lampen. Maar die rijden niet zo hard!
 
Die wilde ik ook hebben dus ik ga naar de Brezan en ik zeg: "heeft u voor mij EEN Set Motorfiets LED Auxiliary mistlampen + Protector Cover + Kabelboom Voor BMW R1200GS ADV Veiligheid Rijden Universele lamp in EEN Set Motorfiets LED Auxiliary mistlampen + Protector Cover + Kabelboom Voor BMW R1200GS ADV Veiligheid Rijden Universele lamp van Auto Licht Montage op AliExpress dot com | Alibaba Groep?" Hij zegt: "Een watte??"
 
Die wilde ik ook hebben dus ik ga naar de Brezan en ik zeg: "heeft u voor mij EEN Set Motorfiets LED Auxiliary mistlampen + Protector Cover + Kabelboom Voor BMW R1200GS ADV Veiligheid Rijden Universele lamp in EEN Set Motorfiets LED Auxiliary mistlampen + Protector Cover + Kabelboom Voor BMW R1200GS ADV Veiligheid Rijden Universele lamp van Auto Licht Montage op AliExpress dot com | Alibaba Groep?" Hij zegt: "Een watte??"
Hilarisch '(
Als je een echt niets hebt toe te voegen in een techniek onderwerk over verlichting kun je beter niet posten.
@ErikM1972 geen foto van hoe het op je motor zit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan