leder kleuren?

the_past

Die hard MF'er
30 jun 2004
360
0
weet iemand soms hoeveel het kost om een lederen pak opnieuw te laten kleuren? iemand ook ervaringen mee? En waar kan je dit laten doen? moesten jullie een adres hebben, wel in België :9 ben van Oost-vlaanderen ;)

in ieder geval, bedankt ;)
 
Als je bedoelt om leer opnieuw te laten verven? Niet doen. Het is (als het nog enigszins goed gedaan wordt) duur en bovendien: die verf blijft gewoon niet zitten. Binnen no time ziet het er nog lelijker uit dan het was. Zonde van het geld.
 
Hoi,
bij de meeste betere schoenhandelaars(hersteller) kun je een soort créme krijgen op kleur.
Is bijna gelijk een schoencréme.
De meeste kleuren zijn in stock.
Het kleuren moet je zelf doen.

Inderdaad, ben gisteren even gaan piepen, maar ze konden me wel vertellen dat het product niet houdt als het regent...

Geen oplossing dus ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je bedoelt om leer opnieuw te laten verven? Niet doen. Het is (als het nog enigszins goed gedaan wordt) duur en bovendien: die verf blijft gewoon niet zitten. Binnen no time ziet het er nog lelijker uit dan het was. Zonde van het geld.

En dat was waar ik ook al voor vreesde...
 
Hallo,

Ik heb net een lederen jasje gekocht maar de kleur staat me hoegenaamd niet aan! Ik heb nu via internet een aantal adressen opgezocht ... als ik tips ontvang laat ik het je nog weten maar als jij ondertussen al wijzer geworden bent, ...


Groetjes Wim uit Tienen
 
Hallo,

Ik heb net een lederen jasje gekocht maar de kleur staat me hoegenaamd niet aan! Ik heb nu via internet een aantal adressen opgezocht ... als ik tips ontvang laat ik het je nog weten maar als jij ondertussen al wijzer geworden bent, ...


Groetjes Wim uit Tienen
 
Ooit had ik een blauw grijze Kawa met een mooi blauw zadel.

full
 
Toen ging ik naar de schoenmaker en kocht een flesje indring verf. Zwart.
Binnen 3 minuten was het zadel geverfd. Het spul is heel erg dun en smeert dus makkelijk.
En toen had ik dus weer een mooi zwart zadel.

full


Inmiddels is de Kawa verkocht maar ik zie hem nog regelmatig en het zadel is nog steeds zwart.
 
mmm, effe tijdje out geweest in dit topic ;) voorlopig heb ik niets gevonden om een pak te kleuren, behalve één adresje waar ze het doen, maar dat schijnt dus inderdaad verschrikkelijk duur te zijn ;)

het pak wordt dus niet meer gekleurd, maar het is altijd interessant om te weten of het mogelijk is...(vind ik toch :9 )

en ja ik had idd een pak gekocht via Ebay(maar was dom geweest en had buiten Ebay om via mail gekocht), over het algemeen was het een mooi pakje, maar de pijpen hebben gewoon een hele rare kleur blauw, en op foo zie je helaas de rare kleur niet ;)
 
Toen ging ik naar de schoenmaker en kocht een flesje indring verf. Zwart.
Binnen 3 minuten was het zadel geverfd. Het spul is heel erg dun en smeert dus makkelijk.
En toen had ik dus weer een mooi zwart zadel.

(Afbeelding)

Inmiddels is de Kawa verkocht maar ik zie hem nog regelmatig en het zadel is nog steeds zwart.

maar moet wel zeggen dat ik je moto prachtig gedaan vind :)
 
Hallo,

Ik heb net een lederen jasje gekocht maar de kleur staat me hoegenaamd niet aan! Ik heb nu via internet een aantal adressen opgezocht ... als ik tips ontvang laat ik het je nog weten maar als jij ondertussen al wijzer geworden bent, ...


Groetjes Wim uit Tienen

wel de enige info die ik al verzameld heb is ofwel laat je het doen, ofwel moet je je pak volledig afschuren en er dan zo een ding van de schoenmaker opzetten(pas als je het afschuurt, zou het ook in de regen en zo kleurvast blijven)

laatste is natuurlijk de goedkoopste oplossing maar als je iets verkeerd doet... :X
 
Toen ging ik naar de schoenmaker en kocht een flesje indring verf. Zwart.
Binnen 3 minuten was het zadel geverfd. Het spul is heel erg dun en smeert dus makkelijk.
En toen had ik dus weer een mooi zwart zadel.

(Afbeelding)

Inmiddels is de Kawa verkocht maar ik zie hem nog regelmatig en het zadel is nog steeds zwart.


Wrum is je kawa weg :?
Had Zwart Motoren een leuk prijsje??
 
Terug
Bovenaan Onderaan