Leder: welke merken passen op IXS broek?

BelgianTriple

MF veteraan
9 jan 2003
1.564
30
België
Zoals de titel het zegt: welke merken passen op een lederen broek van het merk IXS? Ik heb het dan over het type rits. IXS is een vrij dikke rits.

Alpinestars niet volgens mij.
Dainese niet volgens mij.

Wat met Furygan, Segura, REV-it, Richa, Berik, ... ?
 
je hebt ook tussenritsen om een jas en broek met een verschillende rits toch aan elkaar te krijgen (ben even kwijt hoe dat heet)
 
Heb je niet de andere helft erbij gekregen?

Bij pak van mn vriendin zat bij de jas/broek iig de andere helft van de rits bij en die hebben we bij zo'n leer bedrijf aan het andere deel laten naaien.
Omdat het ook 2 verschillende merken/ritsen waren.
 
Heb je niet de andere helft erbij gekregen?

Bij pak van mn vriendin zat bij de jas/broek iig de andere helft van de rits bij en die hebben we bij zo'n leer bedrijf aan het andere deel laten naaien.
Omdat het ook 2 verschillende merken/ritsen waren.

Ik heb een broek gekocht van IXS. Ik heb een zwarte lederen vest van IXS maar ik wil graag een sportievere vest. IXS heeft de Canopus maar ik wou weten naar welke merken ik ook kan kijken.
 
Gewoon broek meenemen naar de winkel en proberen.
Niet alle winkels hebben alle merken. Geen zin om naar de andere kant van de provincie te bollen om bij een winkel te checken of mijn broek past op een Furygan jas bijvoorbeeld om dan weer de andere kant van de stad eens te gaan kijken of de broek past op een Arlen Ness vestje.

Vandaar mijn topic hier.
 
Niet alle winkels hebben alle merken. Geen zin om naar de andere kant van de provincie te bollen om bij een winkel te checken of mijn broek past op een Furygan jas bijvoorbeeld om dan weer de andere kant van de stad eens te gaan kijken of de broek past op een Arlen Ness vestje.

Vandaar mijn topic hier.

Snap ik niet. Je moet toch sowieso naar de winkel om een jas te passen? Die moet goed zitten, dus die koop je toch niet bij een webshop?
 
Snap ik niet. Je moet toch sowieso naar de winkel om een jas te passen? Die moet goed zitten, dus die koop je toch niet bij een webshop?

Maar waarom naar die andere stad rijden voor bijvoorbeeld die Furygan dealer als ik hier op voorhand kan weten dat die vest niet past om mijn broek . Snap-ie-nou? :+ *D
 
Bij aankoop van jas of broek., de andere helft van de
rits er bij vragen
En deze op de andere jas of broek laten zetten.

Dit kan je ook direct bij aankoop regelen .
Een beetje motorkleding verkoper kan dit voor je regelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan