Lederen broek

Bolleke

Rookie
1 nov 2006
27
0
eeklo
Heb mij over een paar weken een lederen broek gekocht van Arlen-Ness.

Is dit normaal dat dit wat los zit vanachter aan uw gat ? Voor de rest zit het overal goed.
Denk dat wel normaal is aangezien als ge neer zit dit dan normaal is.

Vraag het liever hier eens aangezien het mijn eerste motorbroek is.
 
Ja da's normaal. Leer is een "levend" materiaal en past zich aan aan je lichaamsvorm. Dus rekt het daar wat meer. Zelfs al koop je hem superstrak dan nog gaat 'ie na verloop van tijd losser zitten.
Veel plezier ermee.
 
Jij koopt een leren broek als de winter eraan komt? Suc6 met je bevroren ballen en knieen. Ik doe morgen lekker de wintervoering in mn broek, de ene avond is het 2 graden, de andere avond 10... met 10 wil ik nog wel zonder wintervoering rijden, met 2 werd het mij even wat te koud.


Maar ga je die broek nou kopen over een paar weken of is mijn Belgisch zo slecht dat je bedoelt dat je nu al een paar weken een broek hebt ?
 
Is juist prettig als hetwat kouder word, trek ik er dan een wollen lange legeronderbroek onderaan (te koop bij legerdump), als ie erg strak zit lukt dat niet. Moet ook iets te lang zijn als je op ,je motor zit kruipt het op naar boven.
 
die broek is al een paar weken gekocht....

Nederlanders toch hé _O-

Je schrijft "Heb mij over een paar weken een lederen broek gekocht van Arlen-Ness."

Een beetje logisch nadenkend, zou dat betekenen dat je over een paar weken een broek van Arlen-Ness wilt kopen (of 'm al gekocht hebt en dat de dealer 'm over een paar weken levert). Althans, in het Nederlands... en dit is een Nederlands forum.
Elke keer leer ik hier weer wat nieuws over Belgie :o :Y
 
logisch nagedacht wil da zeggen da ik hem al gekocht heb een paar weken .

Nederlanders denken blijkbaar anders logisch na ;)

Jullie leren wa bij over ons Belgen maar wij Belgen ook over jullie Nederlanders ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan