lederen combi

eeeeerik

Die hard MF'er
29 sep 2003
383
0
Den Helder
Beste MFers.Ik ben op zoek naar een knappe 2 delige combi.Hoofdkleur zwart.Daarbij grijs of wit.Voorkeur gaat uit naar Revit GT of RS of Arlen Ness.Ben zelf 187cm lang en weeg 83kg.De maat zal dus 52 of 54 zijn.

Max prijs €400,00

Gaarne mail met foto's.

vrgr.
 
Hoi Erik,

ik heb er wel een in de aanbieding, nieuw en maat 54.

Vraagprijs is € 375,=

6b1ih6o.jpg
 
sorry,te groot.Succes met de verkoop.Van revit is mijn maat 52 en van arlen ness 54.
 
Laatst bewerkt:
Beste MFers.Ik ben op zoek naar een knappe 2 delige combi.Hoofdkleur zwart.Daarbij grijs of wit.Voorkeur gaat uit naar Revit GT of RS of Arlen Ness.Ben zelf 187cm lang en weeg 83kg.De maat zal dus 52 of 54 zijn.

Max prijs €400,00

Gaarne mail met foto's.

vrgr.

Klopt die maat wel??

Ik ben 1,83 en weeg 96 kilo. Heb maat 52 (broek) en 54 (jas / moet namelijk een losse protector onder, vandaar verschil in maat).

Lijkt me dan dat jij een kleinere maat dan 52 moet hebben.

Maar goed, vordat je iets koopt zal je het vast wel ff passen.
 
ipv andermans spullen te dragen ,misschien iets nws kopen :?

Sommige motorliefhebbers hebben een budget,en voor die paar keer per jaar dat ik hem zou dragen mag het best een 2dehandsje wezen.Ook de kleding die te koop is is vaak of nieuw of zgan.Voor woon/werk ben ik al voorzien van een texlielen pak.
 
jaja ik hoor het allemaal graag ik heb een complete uitfit leren broek leren jas en leren laarzen voor beneden de 290 euro nou nou dat is nog te doen he' ;) NIEUW wel efkes naar stabroek rijden (antwerpen)nu nog solden trouwens tis bij de zwarte arend :Y
 
jaja ik hoor het allemaal graag ik heb een complete uitfit leren broek leren jas en leren laarzen voor beneden de 290 euro nou nou dat is nog te doen he' ;) NIEUW wel efkes naar stabroek rijden (antwerpen)nu nog solden trouwens tis bij de zwarte arend :Y

Weet je een site,of heb je een adres.Ga over 10 dagen op vakantie naar de ardennen en kan dan wel even langs.
 
jaja ik hoor het allemaal graag ik heb een complete uitfit leren broek leren jas en leren laarzen voor beneden de 290 euro nou nou dat is nog te doen he' ;) NIEUW wel efkes naar stabroek rijden (antwerpen)nu nog solden trouwens tis bij de zwarte arend :Y

Jeah...totdat je dalijk me 120 km/h met je reet op het asfalt gaat, kijken hoe goed je kleding jou dan nog weet te beschermen....
 
als jij met je reet de weg raakt is dat nooit fijn :+ de reden dat het daar goedkoper is ,is niet omdat het goedkope brol is maar omdat het collectie's van het jaar ervoor zijn .er zijn altyd mensen die met de laatste mode wilt rijden :Y
het is in stabroek in de dorpsstraat kan niet missen is de hoofdstraat.
 
het heet de zwarte arend s'maandags dicht,ze hebben ook een winkel (joma) in merksem op de bredabaan voor het viaduct naar het sportpaleis tegenover een kerk.maandags open :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan