Leeftijd chopper rijders

Stef-x

MF'er
5 mrt 2003
101
0
Ridderkerk
Ola,

Ik ben 26 en heb net mn papiertje gehaald. Nu ga ik misschien een chopper kopen.

Zijn er chopper rijders van mijn leeftijd? Ik zie relatief veel oudere(respect :} ) chopperrijders in mijn buurt.

greets
stefan

EDIT: Heb na een aantal x huren toch voor een racertje gekozen O-)
 
Laatst bewerkt:
38 jaar. Ik rij met veel plezier een Shadow VT800. Ik woon ook niet bij je in de buurt. En ook met een Chopper kun je zo af een toe eens lekker doorrijden, hoor.
 
Nu 32 jaar en sinds m'n 21e achtereenvolgens gereden:sport/tour, chopper, offroad, allroad en nu weer chopper. de eerste chopper en offroad had ik overigens tegelijkertijd en de allroad heb ik nu ook nog steeds , maar is te koop.
 
Ryûh is 29 en rijd sinds een jaar op zijn Virago XV 750.

Als je trouwens eerst goed wil leren sturen kan ik je een naked fiets (of iets dergelijks) aanbevelen. Ik heb sinds een paar maanden een XJ 600 als pekelfiets en dat stuurt toch wel even iets anders. Gevolg is, dat ik op mijn poetsbrommer nu ook een veel betere stuurtechniek heb.

Maar..... Choppers rule 8-)
 
Ik ben 48 jaar en ik rij een vulcan 800. Daarvoor jaren een Magna. Ik blijf dus chopperen

:] Bigbrother :}
 
:} Thnx, ik voel me nu niet meer alleen als ik een chopper ga halen. Nu hard zoeken naar een Intruder of een Virago! :9~

Is een 750 te doen voor een beginner?

stef
 
Ja, ik ben 25 en mijn vriendin is 22 en we rijden allebei op onze XV 750. We hebben sinds begin 2003 ons rijbewijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan