Leeftijd chopper rijders

Ben 25 en heb sinds 2009 mijn rijbewijs.
Eerst effe rondgesnort op een Honda Vtr 250 uit 89 hihi leuk speelgoed
En nu tuf ik rond op een honda shadow 1100 :-)
 
Laatst bewerkt:
21, nog geen rijbewijs maar wel in het bezit van een matzwarte verbouwde magna custom 82'.
nog even afbouwen in de winter en daarna met mooi weer lessen met en rijden.. is het idee
 
29 jaar , heb 4 jaar mijn rijbewijs, ik rij nu 4 jaar een honda 600rr uit 2004, maar ben nu bezig een xs400 te verbouwen naar een hardtail copper. Als ie rijdt gaat de Honda weg!
 
Heb er altijd wat lacherig over gedaan maar na wat mindere periodes heb ik me toch voorgenomen om wanneer het motorrijden niet zo goed meer lukt(veilig) na de pensionering er best wel eens een chopper/custom in beeld kan komen om nog een paar jaar door te kunnen tuffen.
Cali of Nevada, tzou zo maar eens kunnen dan.
 
35 jaar oud hier *D

na een aantal racers en hard zat te hebben gereden , en wat ouder worden een kind krijgen ..en een passie voor echte oldskool custom chopeprs toch maar overgestapt :+

eerste chopper was een custom honda cb 650 c totaal verbouwd , deze heb ik later verkocht

nu gisteren een honda cm 250 twin(netje) gekocht om te gaan verbouwen
 
pas 33 geworden ... heb sinds 2008 motorrijbewijs . ben begonnen op een gpz1000rx (streetfigter)

sinds januari 2009 in bezit van een shadow vt750 ace van 1997 ..

en een harley-davidson 883 sportster iron van 2010 gewonnen met een prijsvraag en ondertussen weer verkocht ......( was toch te klein voor mij 1,90 lang en 125kg zwaar haha)

maar rij nog met veel plezier op mijn shadow ..
 
wat zijn veel mensen hier laat begonnen met motorrijden.. op m'n 21e rijbewijs gehaald (gelijk zwaar) en ben ook gelijk gaan rijden. eerst met een cb500, toen een tijdje met de ER5 van m'n pa en de wildstar van m'n broertje en heb pinksteren 2010 een harley gekocht. ben nu 24 jaar.
 
Laatst bewerkt:
wat zijn veel mensen hier laat begonnen met motorrijden.. op m'n 21e rijbewijs gehaald (gelijk zwaar) en ben ook gelijk gaan rijden. eerst met een cb500, toen een tijdje met de ER5 van m'n pa en de wildstar van m'n broertje en heb pinksteren 2010 een harley gekocht. ben nu 24 jaar.


Tegen de tijd dat jij op die heritage rijdt ben je ook 35. :Y :} :} _O-
 
31 en shadow vt600c op Curacao.

In NL 2 racers...... maar wel een custom project in mijn hoofd, rijdt toch wel lekker zo'n choppert.
Rij vanaf mijn 14de :] en op 19de rijbewijs maar gehaald, viel tegen zo 25kw fiets :(
 
Laatst bewerkt:
op me 19de rijbewijs gehaalt,
dat ik 2 jaar 25 kw moest maakte me weinig uit, zou toch een lichte motor kopen om mee te beginnen.
 
op mijn 28e motorrijbewijs gehaald en rijd nu (29) een harley sportster xl53c... ik wilde de midlife alvast voor zijn
 
wat zijn veel mensen hier laat begonnen met motorrijden.. op m'n 21e rijbewijs gehaald (gelijk zwaar) en ben ook gelijk gaan rijden. eerst met een cb500, toen een tijdje met de ER5 van m'n pa en de wildstar van m'n broertje en heb pinksteren 2010 een harley gekocht. ben nu 24 jaar.

vink jou nog traag, had mijn rbw op mijn 18 en gelijk een motor..............nou ja motor, een CZ 250 twee cilinder, roken dat kreng, maar eigenlijk altijd wel een motor of meerdere voor de deur gehad, voornamelijk gebakkies die met ijzerdraad en tuf in elkaar hingen, je wordt er wel handig door door al die noodreparaties
 
Terug
Bovenaan Onderaan