Leeftijd chopper rijders

Frank, ik heb toch ook niet gezegd dat ik rij ;) en ik rij al wel een chopper hoor, m'n broertje heeft een wildstar waar ik regelmatig mee op pad ga :)

niet op zeer korte termijn, eerst revisie, dan de spatborden nog uitdeuken en spuiten, keuren..

eerste maand rij ik nog niet hoor..
 
ik loop je een beetje te stangen, maar dat had je we door :)
ben wel benieuwd naar het eind resultaat, ik denk dat jij een geweldige fiets hebt als hij klaar is. Heb je hem in de Krim staan? Een verrekt vriendelijke kerel daar!
 
Ben 35 en rij een Yamaha DragStar XVS1100A, zwart, bouwjaar 2001. Bevalt goed, want je kunt er lekker rustig mee cruisen en heeft nog iets vermogen over om redelijk op te trekken. Heerlijk dat lage koppel en dan zonder terug schakelen zeer gemakkelijk wat auto's inhalen.
 
ik loop je een beetje te stangen, maar dat had je we door :)
ben wel benieuwd naar het eind resultaat, ik denk dat jij een geweldige fiets hebt als hij klaar is. Heb je hem in de Krim staan? Een verrekt vriendelijke kerel daar!

jij loopt altijd te stangen, zijn we gewend :+

idd een zeer vriendelijke man :) volgend voorjaar is ie klaar.
Duurt da nog paar maand tot ik 25 wordt om maar ff ontopic te blijven :)
 
ben op m'n 24e begonnen met een dragstar 650 classic,
rijdt nu (ben nu 28) een dragstar 1100 classic.

erg fijne motoren en zoals tha frankman al zei genoeg vermogen en koppel,
doet absoluut niet onder voor de sportfiets van m'n vrouw.
 
Ben 34 en rijd sinds begin dit jaar op een Intruder M1800R na ongeveer anderhalf jaar op een Dragstar 1100 Classic gereden te hebben
 
Nee, stuurt best lekker en daarnaast heb je ook nog eens buckets full of power :D

Zonder gekheid: ik vind het een heerlijke fiets
 
de 13e 40 geworden nu een wildstar 1600
daar voor een shadow 750
een FZR1000,GSX750,magna 750 suzuki gn400 omgebouwd mad max chopper(2 meter voorvork).
ook nog gereden mer een zx9r ,HD,intruder700,1400,cb750,en nog een paar andere
rijbewijs sinds 19 dec 1989
 
Ja die power geloof ik best! 1800 cc'tjes!

Heb er een keer op gezeten en vond 'm behoorlijk fors. Niet mee gereden dus wist niet hoe het zou rijden.

Fors is hij zeker, maar de rij eigenschappen zijn - in mijn ogen in ieder geval - prima; is natuurlijk onmogelijk om je op een forum te overtuigen, ik zou zeggen: doe eens een proefritje ;)
 
Laatst bewerkt:
Fors is hij zeker, maar de rij eigenschappen zijn - in mijn ogen in ieder geval - prima; is natuurlijk onmogelijk om je op een forum te overtuigen, ik zou zeggen: doe eens een proefritje ;)
Wie weet, wil ook nog een proefrit maken op een Dyna super glide custom, de yamaha XV1900 en dan dus de suzuki c1800 of m1800.
 
Heyy Stef,

Ik ben nu 20, heb op mijn 18e een Steed gekocht (Honda VT400 c), shopper dus..
En mocht hem toen in net een paar dagen 19 was bedwingen :P

Nu ben ik al voor het volgende seizoen aan het kijken voor een andere shopper, met iets meer dan 22 kw..

Dus schaam je niet om een shopper te rijden.. Het is heerlijk dat gepruttel onder je kont..!
 
Ik ben 34. Heb nu ongeveer 2,5 jaar m'n rijbewijs. Eerste motor was een intruder 800 (miskoop van een particulier, weg moeten doen). Nu een shadow vlx 600 van 950,- en wil nu een HD sportster 1200 gaan kopen. (heb er een te koop zien staan 1200 low), iemand ervaring mee?
 
de 13e 40 geworden nu een wildstar 1600
daar voor een shadow 750
een FZR1000,GSX750,magna 750 suzuki gn400 omgebouwd mad max chopper(2 meter voorvork).
ook nog gereden mer een zx9r ,HD,intruder700,1400,cb750,en nog een paar andere
rijbewijs sinds 19 dec 1989

op de 13e 40 geworden.. Klinkt als Harley evo 1340 cc.. Mooi jubileumgetal voor je! Doe er wat mee :+
 
Ik ben nu 52 en heb in "97 toch maar mijn rijbewijs gehaald.

Daarvoor wel op een brommer gereden maar "vergeten" dat bewijsje te halen. In de jaren 70 kon je nog met een proefrijbewijs krijgen en dat was verrekte makkelijk. Het L-plaatje erop en als het tochie langer werd dan de plaats waar je woonde dan ging het plaatje eraf. ha ha. :+ O-) :+ O-)

Rij nu eigenlijk een "moderne" kopie van wat ik jaren terughad een Virago 700, maar dan zonder startproblemen.

Als de kids uitgestudeerd zijn wordt er mogelijk een HD aangeschaft en als het ff kan een Springer Lowrider o.i.d.

Blijf ik de komende jaren nog rijden? :Y :Y :Y Ja, maar de temperatuur moet wel boven de 18 graden celcius zijn. Dat geklooi in de winter gaat aan dus gelukkig aan mij voorbij.
:] :] :] :]
 
26 en als het goed is rij ik vanaf volgende week woensdag rond op een verbouwde Drag Star 650. Die staat al in de schuur op me te wachten, volgende week examen ;)
 
Thanks, vooral nu er een wat leukere pijp en inlaat op zit. Flink meer power en sound, was overigens ook wel nodig.

Maarja dat is tegenwoordig met al die nieuwe choppers. Laatst kwam een kennis van mij met z'n nieuwe rocker c, die standaard uitlaat klonk ook voor geen meter.
 
Laatst bewerkt:
full

23 en een VT1100C Shadow Import USA
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan