Leeftijd MF gebruiker ?

35. Mannen schijnen aantrekkelijker te worden naarmate ze ouder zijn, en beter motor te rijden. Ik verheug me al op 36, nog meer dames om me heen en nog langere wheelies.
 
25

Leuk trouwens om te lezen wat de leeftijden zo\'n beetje zijn. Van sommige mensen krijg je een bepaalde indruk en die blijkt dan totaal niet te kloppen met de leeftijd (ik noem geen namen ;) ).

(P.S. heeft er o.a. mee te maken dat er hier jochies van begin 20 op motoren rondrijden waar ik alleen maar van kan dromen)
 
Laatst bewerkt:
25

Leuk trouwens om te lezen wat de leeftijden zo\'n beetje zijn. Van sommige mensen krijg je een bepaalde indruk en die blijkt dan totaal niet te kloppen met de leeftijd (ik noem geen namen ;) ).

(P.S. heeft er o.a. mee te maken dat er hier jochies van begin 20 op motoren rondrijden waar ik alleen maar van kan dromen)

De bank en de hypotheek meneer helpen u dromen werkelijkheid te laten worden :P
 
25

Leuk trouwens om te lezen wat de leeftijden zo\'n beetje zijn. Van sommige mensen krijg je een bepaalde indruk en die blijkt dan totaal niet te kloppen met de leeftijd (ik noem geen namen ;) ).

(P.S. heeft er o.a. mee te maken dat er hier jochies van begin 20 op motoren rondrijden waar ik alleen maar van kan dromen)
Gezien mijn uiterst intelligente en hoge niveau van posten had je vast gedacht dat ik ergens achter in de 30 zou zijn of niet? :P

En dank je dat je van mijn FZR droomt. 8-)
 
Gezien mijn uiterst intelligente en hoge niveau van posten had je vast gedacht dat ik ergens achter in de 30 zou zijn of niet? :P

En dank je dat je van mijn FZR droomt. 8-)

Ik zou niet dromen van een 400cc als ik zelf het 600cc model zou hebben ;)

Van mij verwacht iedereen ook dat ik 12 jaar oud ben, en zo rijd ik ook in het verkeer.
 
25

Leuk trouwens om te lezen wat de leeftijden zo\'n beetje zijn. Van sommige mensen krijg je een bepaalde indruk en die blijkt dan totaal niet te kloppen met de leeftijd (ik noem geen namen ;) ).

(P.S. heeft er o.a. mee te maken dat er hier jochies van begin 20 op motoren rondrijden waar ik alleen maar van kan dromen)
Ja, een jochie van 43 })
Dus jij droomde van mijn VMax!! Afblijven, is zelf betaald, nix lening of hypotheek!!!
 
Ja, een jochie van 43 })
Dus jij droomde van mijn VMax!! Afblijven, is zelf betaald, nix lening of hypotheek!!!

oeehhhh!!!! Can I touch it ? :)

hehe.. doet me denken aan Southpark the movie, waar Cartman naar de film \'Asses of fire\' is geweest en zich heel wat voelt..

\'Who wants to touch me?\' \'I said, who wants to fucking touch me?!??!\'
 
33

Maar ik wordt meestal jonger geschat hoor!

Een keer gezien op TV: poltie gaat achter een hardrijdende sportmotor aan. Opmerkingen over knulletje en zo. Blijkt het een gast van 60 te zijn.

Wil ik ook doen over 27 jaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan