Leeftijd MF gebruiker ?

Rec

MF veteraan
14 nov 2001
1.435
6
Diepenbeek, België
Heb al een beetje rondgekeken en blijk wel bij de ouderen te horen. ( 35 j )
Misschien ook wel leuk: hoeveel uren/dag op het MF ?
:]
 
Zet dat er dan effe bij...
Kan ik het op slot gooien en verwijzen naar dat oude.... Voorlopig vind ik dit wel goed :P
 
Zet dat er dan effe bij...
Kan ik het op slot gooien en verwijzen naar dat oude.... Voorlopig vind ik dit wel goed :P
Ik vind het ook wel een goed topic, ook omdat sinds het vorige topic M-F nogal is gegroeid qua aantal users dus dit wel weer eens interessant is om te weten. :)
 
Hmm..1% over de 40 jaar,en dat ben ik dan weer ;( . Er moeten toch meer ouwe lullen zijn, Laffie? Ben jij al over de 40? Ik weet zeker dat er nog iemand was!!!! Ik hou dit topic bovenaan de lijst tot iedereen het gelezen heeft!!!! :) En wel een beetje eerlijk stemmen hè.
 
43 !!!!!!!!!!! en ik moet het papiertje nog halen,, maaaaaaaaaaaaar wat zegt leeftijd??????

tja,,,,, ik werdt min of meer gedwongen door frau Netelenbos ( die kan geen treinen op tijd laten rijden , en files baal ik ook van , evenals veeeeeeeeeeeeeeeel te luie verkeerspolitie die ik alleen maar aantref op parkeer plaatsen bij wegrestaurants, als ik al geruime tijd in een file gestaan heb ) zo,,, dat is er weer uit!!!

ik blijf erbij ,,,, \"politie is te lui om te sterven \"

maar ik heb ook ontdekt dat motorrijden veeeeeeeel leuker is als autorijden , en er veeeeel meer inzicht wordt gevraagd als van een automobikoekblikbestuurder!!!!!! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan