Leeftijd

voel me tot nu toe een oude lul >30 <40

maar met het verstand van 37 en het gevoel van 20

jr
 
Net 30 geworden. Ben ik ook oud ? :p

Natuurlijk! ;)

Het is toch een beetje een psychologische drempel. Gelukkig hebben vrouwen er meer last van. Mannen krijgen een kop met \"karakter\" en vrouwen worden lelijk :P 8-)
 
Laatst bewerkt:
43 jaar, dus ik vindt jullie allemaal \" broekies\" !! ;)
Maar er is al een keer zo\'n vraag geweest ( met nog veel meer info, zoals hobbies, geloof ik ) en daar was iemand nog ouder dan ik, dus ik maak me nog geen zorgen.
Doen jullie dat ook maar niet om mij, ik voel me nog 21 ( behalve \'s ochtends voor 9.00 en \'s avonds na 22.00 ;( )
 
Natuurlijk! ;)

Het is toch een beetje een psychologische drempel. Gelukkig hebben vrouwen er meer last van.

Is dat zo? Bij mij in de omgeving zitten een aantal \'mannen\' in een midlife-crisis omdat ze de 30 gepasseerd zijn ;( . Bij de vrouwen in mijn omgeving heb ik dat nog niet gezien *D .
 
Is dat zo? Bij mij in de omgeving zitten een aantal \'mannen\' in een midlife-crisis omdat ze de 30 gepasseerd zijn ;( . Bij de vrouwen in mijn omgeving heb ik dat nog niet gezien *D .

Bij de meeste mannen is dat toch 50 jaar? Dan gaan ze gekke dingen doen. Motorrijden bijvoorbeeld :P
 
als je 21 bent en je kunt die dingen die ik gisteren van je gezien heb, waar heb jij je rijbewijs dan vandaan? Je moet toch eerst op een 25 kw rijden????
 
Het verhaal van hoe ik mn rijbewijs heb staat al in een eerdere topic...heb mn rijbewijs gelijk na mn 18e gehaald...en op papier heb ik de nodige tijd op 25 kw doorgebracht...
en guz...ik ken echt mn grenzen...en ik probeer ze te verkenne, verlegge, maar niet te overschrijden...anders had ik gister geprobeerd Raul bij te houden, en was ik onderuit gegaan...maar ik weet ook dat ik stoppies kan maken met 130kmph...of met 180kmph nog mn voorwiel anderhalf meter bove de grond hebben...
 
Bij de meeste mannen is dat toch 50 jaar? Dan gaan ze gekke dingen doen. Motorrijden bijvoorbeeld :P

Deze mannen proberen nog jong te blijven/worden. Gaan inderdaad ineens motorrijden en zich een \'biker\' noemen, nemen piercings en gaan ineens naar houseparty\'s. Al zijn ze in de dertig, dit noem ik duidelijk een midlife-crisis!
 
Deze mannen proberen nog jong te blijven/worden. Gaan inderdaad ineens motorrijden en zich een \'biker\' noemen, nemen piercings en gaan ineens naar houseparty\'s. Al zijn ze in de dertig, dit noem ik duidelijk een midlife-crisis!
dus als jij 30 bent ga je achter de gladiolen zitten?
 
Over een half jaar moet ik dus piercings nemen en naar houseparties gaan om onder het mom van midlifecrisis te mogen blijven motorrijden :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan