Leeftijds poll!

Hoe oud ben jij?

  • 18 t/m 21

    Stemmen: 157 11,0%
  • 21 t/m 25

    Stemmen: 469 32,7%
  • 25 t/m 30

    Stemmen: 261 18,2%
  • 30 t/m 35

    Stemmen: 170 11,9%
  • 35 t/m 40

    Stemmen: 89 6,2%
  • 40 t/m 45

    Stemmen: 100 7,0%
  • 45 t/m 50

    Stemmen: 83 5,8%
  • 50 t/m 55

    Stemmen: 66 4,6%
  • 55 t/m 60

    Stemmen: 20 1,4%
  • >60

    Stemmen: 18 1,3%

  • Totaal aantal stemmers
    1.433
18 jaar oud :) Sinds Januari, ben al sinds Augustus in het bezit van mn rijbewijs. Vrij rap gedaan toch?

Nu nog mn 25kw uitrijden, daarna overstappen naar 4 takt :D
 
21 jaar, 21 juli 2 jaar mn rijbewijs en dan gaat de begrenzing de prullenbak in!
Begin het nou wel een beeeetje zat te worden!
 
Oma, die is pas oud! En ze is er ondersteboven van, vandaag tenminste :+

4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea
 
FF oppassen mannen. De gemiddelde leeftijd van de Nederlandse MOTOR-BEZITTER was vorig jaar 45. Die ouwen zitten natuurlijk niet op het forum (behalve deze dan), DIE RIJDEN ! (Ik doe dus allebei)
 
Ben nu 22, en op mij 23e het pasje gehaald! Auto rijbewijs al sinds mij 19e. En dit jaar februari mij 1e motor gekocht :)
Dat is knap! Je bent 22, maar je weet nu al dat je volgend jaar om deze tijd je pasje hebt. Dan hoop ik maar voor je dat je niet te vaak zakt, anders red je je eigen toekomstvoorspelling niet :)
 
Dat is knap! Je bent 22, maar je weet nu al dat je volgend jaar om deze tijd je pasje hebt. Dan hoop ik maar voor je dat je niet te vaak zakt, anders red je je eigen toekomstvoorspelling niet :)


scherp! _O- ik las er gewoon over heen :+


ben zelf ook 22, sinds anderhalf jaar het A-tje op zak
(netjes gewacht tot na de 25-kw periode, al had dat vooral met spaarcentjes te maken :+ )
 
Nog een broekie hiero! O-) 20 jaartjes oud en sinds oktober (15-10-10, moest helaas wat langer wachten op het roze pasje en als ik spoed had gedaan was het 10-10-10 geweest ;) ) vorig jaar in bezit van mijn a'tje. Jaartje ervoor ongeveer mijn koekblik bewijs gehaald.
 
En wat moet ik nu stemmen :? met mijn 20 jaar

ik heb wel al 2 en half jaar mn Atje dus mag ook al zwaar *O*
 
Laatst bewerkt:
Nu 20, ik word 21 over iets minder dan 3 weken, 2 dagen daarna AVB en in mei of juni hopelijk het A'tje op m'n rijbewijs erbij *O*
 
Veertig jaar A inmiddels..... Volop in het tweetakt tijdperk geweest met o.a. Suzukt T500 en de Kawasaki Mach III 500!
 
Dat is knap! Je bent 22, maar je weet nu al dat je volgend jaar om deze tijd je pasje hebt. Dan hoop ik maar voor je dat je niet te vaak zakt, anders red je je eigen toekomstvoorspelling niet :)

Woops, ff wat cijfertjes omgedraaid! Moet zijn ben nu 23 en op mijn 22e het A´tje gehaald :) Scherp +1 voor jou
 
18 jaar, zo snel mogelijk na mijn auto rijbewijs mijn motor rijbewijs gehaald.
Allebei gelukt, eigenaar van een Suzuki Vitara en een Honda Hornet.

Wel balen dat de motor nog 25kW is :(.
Nadeel van onder de 21 jaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan