leek vraagt hulp bij cb750

hatsee

Rookie
9 okt 2004
11
0
amsterdam
Dag allemaal,
Nog geen drie lessen bezig of al op zoek..Veel te enthousiast, ik weet het, maar toch..
Krijg een cb750 nighthawk 1984 voorgescholteld voor een "prikkie(?)" van 275 euros.
Kan iemand mij vertellen waar ik op moét letten als ik over ga tot aanschaf? En, of het überhaupt een beginners-motor is?
Alvast bedankt,
Jan
 
Als je geen doehetzelver bent, niet doen,als je een beetje kan sleutelen, doen, wisselstukken zijn geen probleem, en het is zeker een beginnersmotor, maar het gewicht is een beetje een nadeel.
 
Ten eerste
full


twee:voor dat geld kan je er ook wat aan doen,mits je het zelf kunt.
 
Nog geen drie lessen bezig of al op zoek..Veel te enthousiast, ik weet het, maar toch..
Krijg een cb750 nighthawk 1984 voorgescholteld voor een "prikkie(?)" van 275 euros.
Kan iemand mij vertellen waar ik op moét letten als ik over ga tot aanschaf? En, of het überhaupt een beginners-motor is?

Veel te enthousiast? Ik had mijn motor staan ruim voor ik ging lessen.
en voor 275 euro kijk ik alleen of er geen plas olie onder ligt en offie start.

Tom
 
Veel te enthousiast? Ik had mijn motor staan ruim voor ik ging lessen.
en voor 275 euro kijk ik alleen of er geen plas olie onder ligt en offie start.

Tom

ik luister ook nog wel even of het motorblok niet vol grind zit.
wanneer de ketting of banden daartoe aanleiding geven brobeer ik ook nog iets van de prijs te krijgen :P
je wil de verkoper toch niet het idee geven dat hij je een geschenk geeft O-)
 
Zo'n night hawk is een prima beginners fiets. Maar je moet niet al te klein zijn, want hij is wel redelijk looiig. Als het gewoon start en niet te veel rammelt en inderdaad droog is, gelijk doen.
 
Mwoah, blijft een zware fiets qua gewicht...en 750 is best een hoop voor een beginner.... maar goed alles kan als je zelf een beetje voorzichtig bent iig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan