Leenmotor bij grote beurt: nieuwe sv650s 2003!!

Marc aka Foddex

MF veteraan
15 okt 2002
10.224
1
Stockholm, Zweden
Net m'n ZZR600 naar Rijssen gebracht naar Motor Oost voor de grote beurt. Effe met de monteur gebabbeld over wat er niet goed was meer, waar hij effe naar moest kijken, en daarna gevraagd hoe ik weer thuis kwam (want een leenmotor mee krijgen is natuurlijk vrij normaal). Verwachtte dat hij met een afgetrapte ER-5 of GS550E aan zou komen ofzo, maar in plaats daarvan kwam hij aanzetten met een compleet nieuwe Suzuki SV650S 2003!! Met nog maar 52 km op de teller! Woei!

Ik ben een import tukker, dus ik weet niet of ik het goed spel zo, maar dit was wat hij vroeg voordat ik er mee weg reed:

"kweenie of oe een bietien rustig kan rien, maar da moe wel op dezun motor"

Motor Oost :} :} :}
 
Haha, cool, dat accentje :}
Toch wel rustig gereden he? ;)
Jup uiteraard, wil dat ding niet afraggen. Als ik er mee terugkom moet hij nog wel voor nieuw doorgaan. Gewoon netjes met 120 km naar huis, niet dom hard geaccelereerd. :)

Op vrijdag 30 mei 2003 12:08 schreef Skyhawk het volgende:
En, hoe beviel de nieuwe SV650?
Mwah, het vermogen viel me beetje tegen, maar dat is denk ik puur en alleen omdattie nog helemaal ingereden moet worden. Dan wordtie vanzelf wel wat soepeler neem ik aan.

Maar hij's wel mooooooi :)

Op vrijdag 30 mei 2003 12:10 schreef J.vm het volgende:
Kijk zo wil ik me motor ook wel even een weekje weg brengen voor een beurt
Ja he ;) Motor Oost :}
 
ie mot gewon een bettie doortrapp'n met den'n motor.
Hoe harder ie jaagd hoe sneller denn motor warrum wot })
en dan dan kuj mooi verdan jaagn *D

VFRiendelijke groet'n
Speedy
 
Waarom, Heb je me afgelopen woensdag avond niet gehoord. Ben toen ook door de gang gereden. Zag je motor daar steeds wel staan. Keer van kort bij gekeken en op je kuipruitje staat je nick. Hier op gezocht.


Om al je rare gedachtes te laten gaan. Ik heb nog een hobby Ik drum.
(if you catch my drift) 8-)
 
Waarom, Heb je me afgelopen woensdag avond niet gehoord. Ben toen ook door de gang gereden. Zag je motor daar steeds wel staan. Keer van kort bij gekeken en op je kuipruitje staat je nick. Hier op gezocht.


Om al je rare gedachtes te laten gaan. Ik heb nog een hobby Ik drum.
(if you catch my drift) 8-)
Ah wacht, je drumt bij die drumband naast ons huis :) En je hebt mijn motor al eens zien staan toen onze schutting er nog niet stond... ah, got it :)

Overigens was ik er niet woensdagavond ;)
 
heb jij effe geluk, ik kreeg met
een grote beurt de fiets mee naar huis.
ben maar in een speeltuin gaan oefenen.
full
 
Waarom, Heb je me afgelopen woensdag avond niet gehoord. Ben toen ook door de gang gereden. Zag je motor daar steeds wel staan. Keer van kort bij gekeken en op je kuipruitje staat je nick. Hier op gezocht.


Om al je rare gedachtes te laten gaan. Ik heb nog een hobby Ik drum.
(if you catch my drift) 8-)

Ik heb ff de foto in je sig bekeken en je motor heb ik ook eerder gezien hier in de straat. Enne, maak je om Foddex maar niet druk, die is nogal snel bang enzow O-) . We hebben niet voor niks een schutting laten bouwen. :+
 
Ik heb ff de foto in je sig bekeken en je motor heb ik ook eerder gezien hier in de straat. Enne, maak je om Foddex maar niet druk, die is nogal snel bang enzow O-) . We hebben niet voor niks een schutting laten bouwen. :+
Woon jij ook naastde drumband dan? Ben jij die op de rs of is de zxr 400 van jou. Of zit ik er helemaal naast???
 
Woon jij ook naastde drumband dan? Ben jij die op de rs of is de zxr 400 van jou. Of zit ik er helemaal naast???


Je zit er technisch gezien alleen naast als je aan het drummen bent want die zxr is idd van mij. En Foddex is idd ook een huisgenoot van me. Die RS is ook van een huisgenoot die, naar ik meen, post onder de naam racebeest(je). Correct me if i'm wrong.
 
Nou racemonstertje/beestje Heeft mij dus afgelopen woensdag zeker gezien want daar heb ik in de gang nog naar gezwaaid!! Ik was dan de achterste motor de voorste was mijn vriendin. Die wou even showen dat ze haar rbw had gehaald :} :}
 
Nou racemonstertje/beestje Heeft mij dus afgelopen woensdag zeker gezien want daar heb ik in de gang nog naar gezwaaid!! Ik was dan de achterste motor de voorste was mijn vriendin. Die wou even showen dat ze haar rbw had gehaald :} :}


Wat voor fiets heeft je vriendin dan? Misschien heb ik die ook wel gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan