Leenmotor...... R6 joepie

ieniemienie

Die hard MF'er
11 mrt 2002
440
0
Wageningen
Eerst de mindere kant van het verhaal:
Mijn GSX maakte een raar geluidje en het blijkt de geleiding van de distributieketting te zijn, of zo iets :?
Kreeg vandaag te horen dat hij nog wel effies bij dealer blijft logeren :(
Wat de kosten zijn, geen idee....

Goede nieuws 1:
Mijn nieuwe uitlaat is binnen en heb ik er tegen die tijd ook gelijk op zitten. Het is die nieuwe laser geworden die pas op het mf stond *D *D

Goede nieuws 2:
Mocht de R6 meenemen :}
Is wel effies wennen (liet hem 2 keer afslaan bij stoplichten, de koppeling pakt een heel stuk anders) maar is een leuke motor. Misschien wel iets voor als ik mijn GSX kwijt wil......
Ga er in ieder geval lekker mee rijden de komende dagen })
 
2 goede nieuws t.o.v 1 slechte. Slimme dealer heb jij. Leent jou een R6, weet dat ie jou gaat bevallen en jij koopt hem daarna ;)
Veel plezier mee
 
2 goede nieuws t.o.v 1 slechte. Slimme dealer heb jij. Leent jou een R6, weet dat ie jou gaat bevallen en jij koopt hem daarna ;)
Veel plezier mee

Nee, ga nu niet gelijk kopen. Moet eerst een ander huis. Ookal zei ik dat de vorige keer met de GSX ook :+
 
Da's wel de betere manier van je fiets even kwijt zijn. Ik zal bij de volgende beurt eens vragen of ze nog een 998 hebben staan :) .
 
Vandaag effe op Hoevelaken gaan rijden.
Leuk, leuk, leuk :}
Mijn pootjes kunnen niet echt goed bij de grond, maar rijden doet ie erg leuk.
Bij de 12000 toeren begint ie lekker te gillen (het is net een wijf).
Durf nog niet alles met dat ding omdat hij niet van mij is, maar het voelt erg goed *D
 
Waarom jij wel :) en ik niet :(

Nou ik benijd je, wil der eentje kopen in september en kan alleen maar een proefritje rijden en jij krijg er gewoon eentyje mee als leen motor :} nou veel :] plezier
 
Waarom jij wel :) en ik niet :(

Nou ik benijd je, wil der eentje kopen in september en kan alleen maar een proefritje rijden en jij krijg er gewoon eentyje mee als leen motor :} nou veel :] plezier

Tsja, ik denk dat dit een typisch verhaal is over wat motorrijdende vrouwen WEL voor elkaar krijgen en de mannen NIET (zo snel).

Volgens mijn dealer is een vrouw op een motor al erg leuk, maar vrouw op mooie motor...... en het zou helemaal goed zijn wanneer het een mooie vrouw zou zijn op een mooie motor. Maar goed ik kan niet aan alles voldoen hè. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan