leer gescoort

Dirk130

MF veteraan
26 mei 2003
23.928
255
Den Haag
Deze bracht de postbode vanavond om 19:00 uur. pas geleden via ebay.de gescoort voor een ongeloofelijke prijs :9





incl. verzendkosten nog onder de 100 euri 8-) heb dan ook ff gedult moeten hebben. Diverse andere pakken zijn al aan mijn neus voor bij gegaan, maar nu heb ik ook wat.

Dus heb je een kleine budget of wil je er gewoon niet veel voor uitgeven, de duitsers zijn er goed voor ;)
 
moet je wel het plaatje er bij zetten |( :X


full
 
heb wel gepast, gewoon naar een motorzaak gegaan kijken welke maat pak ik nog heb, ebay in de gaten houden. kijken naar welk merk en maat je nodig heb. wie weinig budget heeft moet slim zijn :)
 
leuk pakkie!! :} :}

netjes gedaan met het bijhouden van ebay, daar komt wel es wat op idd. Ik check zelf ook vaak de duitse ebay, leuke spullen kunnen ze daar hebben als je je motor wilt tunen }) als je het geld ervoor hebt :X
 
leuk pakkie!! :} :}

netjes gedaan met het bijhouden van ebay, daar komt wel es wat op idd. Ik check zelf ook vaak de duitse ebay, leuke spullen kunnen ze daar hebben als je je motor wilt tunen }) als je het geld ervoor hebt :X

heb er meerdere leuke spullen vandaan voor de motor, voor weinig. vooral veel gedult hebben en laat bieden :)
 
Verrek! Ik heb nagenoeg het zelfde pak hier liggen! *D Gaaf ding!
 
In een leren racecombi op de harley? dat zie je niet erg vaak :) meestal zwart leer of spijkerbroek |(
 
In een leren racecombi op de harley? dat zie je niet erg vaak :) meestal zwart leer of spijkerbroek |(


*LOL* Nee die is nog van toen ik een ZZR had! *D 't kreng heeft me toen wel IETSJES meer gekost dan 100 euro.

Nu heb ik een zwarte leren broek met kniebeschermers en zo'n rug & elleboogbeschermer van Dainese die ik onder m'n jas draag. :)
 
Mooi pakkie, en ook een erg nette prijs *D

ik ga ebay ook maar ff in de gaten houden, mijn huidige dainese combi is wel eens aan vervanging toe maar ik heb geen geld voor een nieuwe combi(ben scholier hé)
 
Dit had ook een low budget oplossing kunnen zijn Voordeel. Maar dan wel nieuw.

Maar verder niets ten nadelen van je aankoop. Succes ermee!
 
Laatst bewerkt:
ik had je topic al wel gelezen, alleen toen was de ebay veiling al afgelopen en was het geld al onderweg naar DLD :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan