Leer krimpt....

f413ff55c11664b882910f1523e27be4.jpg
 
Ooit gehoord maar nooit zelf getest
Om leer weer soepel te krijgen
Trek je leren pak aan en ga onder een lauwe tot warme douche staan.

Ziet er misschien wat mal uit, maar schijnt echt te helpen.

Werkt. Maar dan zul je het pak wel aan moeten houden tot het weer helemaal droog is, dus een dag of 3 constant aanhouden en daarna direct goed invetten.
Als je t leer half nat weg hangt...dan droog het in en dan word het idd strakker en dus 'kleiner'.

Leer is zo'n mooi en natuurlijk product, echt zonde hoe sommigen het kunnen verneuken B|
 
Werkt. Maar dan zul je het pak wel aan moeten houden tot het weer helemaal droog is, dus een dag of 3 constant aanhouden en daarna direct goed invetten.
Als je t leer half nat weg hangt...dan droog het in en dan word het idd strakker en dus 'kleiner'.

Leer is zo'n mooi en natuurlijk product, echt zonde hoe sommigen het kunnen verneuken B|

Omdat leer krimpt ,, begin jij nu sommigen af te plassen dat ze leer verneuken ??rare wereld :? :+
en iets halfnat weghangen gaat altijd fout
 
Joggingbroek aan, paar truien. Pers je in je pak en draag het een dag (als je toch thuis bent). Beetje oprekken kan al helpen.

bij de jas kun je evt. het (rechter) ritsdeel naar buiten laten verplaatsen. Heb ik jaren lang met mijn jas gedaan. Na een paar jaar 16 kilo afgevallen, dus toen maar nieuwe jas.....
 
De Tijger Leathers in Den Haag... (de tègâh)

ik zal het doorgeven aan m’n vrouw :t

Mijn creditcard was gestolen, zegt me collega: moet je die niet blokkeren en aangifte doen??? Ik zeg : Hoezo? ze geeft veel minder uit als mijn vrouw
 
  • Haha
Waarderingen: Loki
Terug
Bovenaan Onderaan