Leer of "gewoon" stof

Leer of "Stof"

  • Leer

    Stemmen: 15 39,5%
  • Stof

    Stemmen: 18 47,4%
  • Combi

    Stemmen: 2 5,3%
  • Geen kleding

    Stemmen: 3 7,9%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Hein gerick heeft een mooie leren broek die ook over een gewone broek past, de zijkanten zijn openritsbaar zodat je hem makkelijk kan uitdoen,... bovendien zit er ook nog goretex in, dus waterdicht ook...... er zitten geen kneesliders op...
 
Resume overvlakee.
Correct me if i'm wrong.

Hellum = Duidelijk
Coll = Must
Pak = Voor gemak - Textiel
Voor comfort - Leer
Voor woon werk - Textiel
Voor zomer - Leer
Handschoenen = Voor winter - Textiel
Voor zomer - Leer
Schoeisel = Kisten - korte afstanden
Laarzen - Langere afstanden en veiliger

Winter extra = Thermokleding
Regen = Tja das me nog niet helemaal duidelijk wat heb ik voor de regen echt nodig?

En zijn er nog andere dingen die ik echt nodig heb?

Ik neig op dit moment naar het kopen van eerst leer, want t mooie weer komt er aan. En later als t geld er weer is, textiel.
 
Nog nodig: Dosis verkeersinzicht en bult geluk........

Een echt goed textiel pak is echt waterdicht genoeg, ik heb m'n textiel pak 5 jaar, draag t dagelijks en nog nooit water binnen gehad. 's zomers is leer idd iets lekkerder.
 
En natuurlijk meedenkende en hele lieve collega's die, mocht ik een overtredinkje maken niet te streng zijn. :P
en dan ga ik zeker lekker naar op de :] naar mijn werk.

Oh ja motor...

Iemand een idee wat een goede woon werkverkeer motor is voor iemand die net begint met rijden?
 
He dan,

Leer heeft mijn voorkeur. Het is mooi, het ademt en biedt de beste bescherming bij vallen en ook tegen de rijwind. Maar de combi die je had uitgedacht is ook een optie. Ik heb zelf een leren broek een leren jack en een dikke stoffen winterjas allen van Rev-It. Deze week eindelijk weer in mijn leren jack kunnen rijden. Als het echt te koud wordt (meestal in combinatie met vocht) doe ik gewoon mijn regenbroek over mijn lerenbroek aan anders ligt die toch maar in het handschoenenkastje. Col heel fijn, niet ineens een mes tussen je schouderbladen }) en hanschoenen voor de witer en zomer. De pol zonder kleding op de fiets leek mij btw ook intresant maar komt dat de doorstroming van het verkeer wel tengoede? :]

P.S een ouderwetse Mallot spreek uit majo is erg fijn in de winter omdat je sokken dan niet uit je lange onderbroek schieten. En mocht je ergens stranden dan kan je altijd een slaap plaatsie verdienen met een pittig stukkie modern Ballet O-)
 
Laatst bewerkt:
He dan,

Leer heeft mijn voorkeur. Het is mooi, het ademt en biedt de beste bescherming bij vallen en ook tegen de rijwind. Maar de combi die je had uitgedacht is ook een optie. Ik heb zelf een leren broek een leren jack en een dikke stoffen winterjas allen van Rev-It. Deze week eindelijk weer in mijn leren jack kunnen rijden. Als het echt te koud wordt (meestal in combinatie met vocht) doe ik gewoon mijn regenbroek over mijn lerenbroek aan anders ligt die toch maar in het handschoenenkastje. Col heel fijn, niet ineens een mes tussen je schouderbladen }) en hanschoenen voor de witer en zomer. De pol zonder kleding op de fiets leek mij btw ook intresant maar komt dat de doorstroming van het verkeer wel tengoede? :]

Als ik op de motor zou zitten was dat niet zo´n probleem, kan me niet voorstellen dat mensen echt naar mij gaan zitten kijken.
Maar sommige spannende dames........
Of voor anderen spannende mannen........
 
Iemand een idee wat een goede woon werkverkeer motor is voor iemand die net begint met rijden?
Ik ben zelf begonnen met een Fazer 600 voor ww en voor de fun. Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel kilometers je moet rijden voor ww. Als het er veel zijn wil je misschien een toer- i.p.v. een sportmotor.
 
Ik heb zelfs 2 paar zomerhandschoenen, want als je ermee in de regen hebt gereden is je pak dan misschien wel niet nat (gebruik je regenkleding), maar je nog vochtige handschoenen aan de volgende ochtend is ook geen pretje.


CAT
 
Ik heb zelfs 2 paar zomerhandschoenen, want als je ermee in de regen hebt gereden is je pak dan misschien wel niet nat (gebruik je regenkleding), maar je nog vochtige handschoenen aan de volgende ochtend is ook geen pretje.


CAT

Das zeker een goede tip, nemen we mee. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan