leer pak

Benthemen

Die hard MF'er
16 apr 2002
335
0
Purmerend
vandaag voor het eerst in het leer want ik wil er toch een beetje bijhoren maar het zit nog wel kut :( het moet nog uitrekken zei de verkoopster nou ik hoop dat ze gelijk heeft zodat ik weer kan lachen op de motor. :]
 
t rekt wel hoor *D ff wennen in het begin, maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet anders meer! Tenminste dat is mijn ervaring.......

mijn enige probleem is dat mn pak tot zn einde uitgerekt is maar ik nog niet :+

LOL *D
 
Je bent eerst wel eeuwen bezig om je pak aan te krijgen, maar daarna is het genieten. Past zich lekker aan.
 
Dat gaat wel goedkomen die pasvorm.
Toen ik net m'n leren combi had, zat alleen mijn broek echt lekker. M'n jas zat goed, maar lekker? Nee, niet echt. Door die protectie en het niet soepel zijn van het leer, had ik het gevoel 'op slot' te zitten of zoiets, dat het alleen maar een jas was om mee op de motor te zitten (die 'houding' had ie zeg maar).

Oplossing: veel rijden en je jas gaat als gegoten zitten.... na 4 jaar :+


CAT
 
vandaag voor het eerst in het leer want ik wil er toch een beetje bijhoren maar het zit nog wel kut :( het moet nog uitrekken zei de verkoopster nou ik hoop dat ze gelijk heeft zodat ik weer kan lachen op de motor. :]
's avonds aantrekken en er een nachtje in slapen.
Dan is alle leed in één keer voorbij.
 
Ik zit met hetzelfde "probleem". Even doorbijten dus. Maar iemand vertelde me dat in de periode dat je aan het oprekken bent het beter zou zijn om je pak in te vetten, dan zou het mooier oprekken en niet gaan lubberen. Klopt dit?
 
een leren pak en als nickname Spanky hebben...

Ik krijg zo mijn twijfels of het wel over een motorpak gaat.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan