Leermoment

Vincentino Potti

MF veteraan
1 aug 2006
1.264
1
Leiden
Op mijn plaat gegaan vanochtend door mijn eigen stomme schuld B|

Plastic tas met lege flessen op de tank gelegd en wilde naar de glasbak 50 meter verderop rijden. Was tot nu toe altijd goed gegaan.
Volgens mij is een fles in de bocht tussen mijn stuur en tank terecht gekomen waardoor ik wel ging hangen in de bocht maar het stuur niet mee ging.
Resultaat: na een harde klap, 3 meter schuiven op de rechterkant (zowel motor als ikzelf).
Daarna zat ik klem met mijn voet onder de uitlaatdemper.
Gelukkig was het niet druk en had ik mijn gehele outfit aan, anders had ik wel letsel opgelopen. Mijn pak en laarzen hebben hun werk dus gedaan :}
Ik reed niet eens echt hard.
Maarja, rechterkuip, knipperlicht is mol, en de boel ontzet en een enorme deuk in mijn ego.
Voortaan loop ik wel naar de glasbak :X
 
Op mijn plaat gegaan vanochtend door mijn eigen stomme schuld B|

Plastic tas met lege flessen op de tank gelegd en wilde naar de glasbak 50 meter verderop rijden. Was tot nu toe altijd goed gegaan.
Volgens mij is een fles in de bocht tussen mijn stuur en tank terecht gekomen waardoor ik wel ging hangen in de bocht maar het stuur niet mee ging.
Resultaat: na een harde klap, 3 meter schuiven op de rechterkant (zowel motor als ikzelf).
Daarna zat ik klem met mijn voet onder de uitlaatdemper.
Gelukkig was het niet druk en had ik mijn gehele outfit aan, anders had ik wel letsel opgelopen. Mijn pak en laarzen hebben hun werk dus gedaan :}
Ik reed niet eens echt hard.
Maarja, rechterkuip, knipperlicht is mol, en de boel ontzet en een enorme deuk in mijn ego.
Voortaan loop ik wel naar de glasbak :X


Je pakt voor 50 meter de motor........
 
Laatst bewerkt:
Ai ai ja dat is inderdaad een hard leermoment. Motoren zijn ook niet handig om dingen zo te vervoeren, fietsen trouwens ook niet.
Sterkte er mee.
 
Erg zuur inderdaad, maar dat moest er een keer van komen als je dat altijd doet :P

En hoe is het met de flessen afgelopen? ;)

Succes met de afwikkeling.
 
Misschien ging ie een ritje maken en moesten die flessen ook nog weg? Dan is het een kleine moeite om er even langs te rijden toch
Dat zou kunnen. Persoonlijk vind ik dat het zo rottig met een los tasje op de tank rijden dat ik dat maar 2 keer in me hele motor carriere heb gedaan. In beide gevallen omdat ik mijn rugtasje vergeten was mee te nemen.(en dan ging het ook nog om een doosje van het formaat half jaar lenzen pakket maandlenzen hans anders) En het een afstand van 20 km was. Doe ik noooit weer. En zeker niet voor een lullige 50 meter.
 
Gelukkig liep je niet, ik weet uit ervaring dat motorrijden zo'n beetje het laatste is dat nog lukt als je dronken bent. Dat had veel slechter kunnen aflopen.
 
haha.gif
hehe.gif
blotekontjes.gif


Sorry :+
 
Bij hernieuwde lezing van het verhaal van TS, realiseerde ik me dat deze heldenepos een ereplaats verdient tussen de meest recente postings in het Knee-down topic. Ik citeer: "gaan hangen", "stuur niet mee", "3 meter schuiven", "voet onder de uitlaatdemper & druk".
 
Nou ik denk niet dat ie voor 50 meter z'n volledige pak aantrekt. Dus ik vermoed dat ie na het wegbrengen van zijn flessen doorging naar bijvoorbeeld zijn werk, of een ritje maken.

Tuuurlijk niet!!!!

Safety first

Idiots second

Wacht, nee idiots rijden niet met een tas vol flessen op de motor naar de glasbak.

Blijft natuurlijk altijd zuur als je een schuiver maakt, flessen of niet.
Zolang je zelf maar geen schade hebt :Y
 
tasje met flessen?

beginnertje :Z

die flessen moet je los op je tank leggen en inklemmen met je armen en benen

weet je hoe gevaarlijk zo'n plastic tasje is :+

Ja ik maak me ook schuldig aan zulke dingen, meest rare/alledaagse/enz dingen vervoerd.. voorlopig ging t nog niet mis... gaat wel een keer beuren, maar dan ga ik dat hier niet posten :+
 
Als ik al met iets op mijn tank rij, dan is het alleen maar met mijn helm. Na het tanken even een paar metertjes rijden om een paffie te doen. Maar dan nog heb ik zoiets van "zou dit wel goed gaan". Respect dat je het met een tasje met flessen durft ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan