Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dat zou toch niemand mogen verbazende kleinere/andere webshops te bieden hebben, zij werken vaak nog harder voor je dan de grote denk ik wel eens.
Scanni, je hebt welgeteld 8 posts gemaakt in je bestaan hier op MF...
laat ik ze eens alle 8 quotenat een toeval zeg, allemaal verwijzen ze naar een "supergoedkope" super webschop.
Ik denk vast niet dat je een aanzienlijk belang in die webshops hebt want we zijn hier allemaal achterlijk![]()
Mag dat wel denk je fubaar. Nu noem je iemand een spammer met een foto erbij, weet je dat je daar iemand mee kan beschadigen?
Jammer
Het gaat erom dat er voor bedrijven regels zijn mbt reclame maken.Hallo Peter R. de Vriesen,
Edit Meangreengirl: Spam
Mag dat wel denk je fubaar. Nu noem je iemand een spammer met een foto erbij, weet je dat je daar iemand mee kan beschadigen?
Jammer
8 posts in 3 jaar vind jij spammen ?
8 posts in 3 jaar vind jij spammen ?
PrutserGelukkig doet verder niemand dat haha.
Maar wat een deugniet foei
In elk geval bedankt voor de bijdrage allemaal.
Gelukkig zijn mijn klanten met een gemiddeld cijfer van 8.9 wel tevreden.
Maar goed, goed speurwerk
Je kunt me ook bellen op
Stel dat het zo is, ik vraag om ervaringen dan is dat positief. Want stel dat ik Ascagne van de Laar zelf ben dan wil ik graag weten wat mijn klanten zouden zeggen.
Kerel, je bent zelf op een forum meuk aan het posten over je eigen shops, ZONDER ERBIJ TE ZEGGEN DAT JE ER BELANG IN HEBT.Mag dat wel denk je fubaar. Nu noem je iemand een spammer met een foto erbij, weet je dat je daar iemand mee kan beschadigen?
Jammer