Leerstof voor spammers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slot. Dit is wel degelijk spam en absoluut niet de bedoeling.
Andere bedrijven betalen netjes voor hun reclame en jij probeert het hier op geniepige wijze te doen.
Dat siert je niet en je zaak zeker niet.
 
Gelukkig doet verder niemand dat haha.

Maar wat een deugniet foei
In elk geval bedankt voor de bijdrage allemaal.
Gelukkig zijn mijn klanten met een gemiddeld cijfer van 8.9 wel tevreden.
Maar goed, goed speurwerk

Je kunt me ook bellen op

velen niet op een dergelijke geniepige wijze.
En die spammers worden gewaarschuwd maar meestal gebanned.
Maar als ik MOD was dan zou ik op basis van de prijsvergelijkingen gewoon je bannen en je posts aanpassen. "supergoedkoop" vervangen door "superduur"en goede service voor geniepige service.
HINT HINT HINT :+

verder raad ik aan dat alle mf-ers met tijd over hier hun ervaringen posten aangaande de spammer:
Ciao!
Thuisvergelijken.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scanni, je hebt welgeteld 8 posts gemaakt in je bestaan hier op MF...

laat ik ze eens alle 8 quoten:


Wat een toeval zeg, allemaal verwijzen ze naar een "supergoedkope" super webschop.
Ik denk vast niet dat je een aanzienlijk belang in die webshops hebt want we zijn hier allemaal achterlijk :')


Voortaan niet meer quoten want ik kan al die links weer verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat zo'n banner kost. Edit Meangreengirl: Spamis een kleine webshop die oprecht dingen goed wil doen voor zijn klanten weet ik uit betrouwbare bronnen.

En in de post wordt er gevraagd om een objectieve ervaring, dat staat in het bericht te lezen.
Jammer dat iemamnd die het goed probeert te doen zo onderuit gehaald wordt omdat hij simpelweg het budget niet heeft als de grote motorwinkels.

Heeft niets met geniepig te maken maar met creativiteit, en gelukkig kom,en klanten wel naar me toe, alleen jammer dat je iemand zo onderuit haald want dat schaadt me en ik vind dat iemand dat niet verdient die erg betrokken is met zijn klanten...

Helaas, soms moet je dingen leren....

Zo'n banner kost geld inderdaad, waar de andere bedrijven netjes voor betalen.
En jij denkt er zo gratis mee weg te komen, ook nog eens op een bewuste manier.

Sommige dingen moet je inderdaad leren... en wat heb je hiervan geleerd?

punt 1: De users en de moderators zijn niet achterlijk. We hebben direct door dat dit spam voor je eigen toko is. Ik heb "creatievere"spammers gezien. :')
Punt 2: Ik denk dat je wel hebt gemerkt dat dit averrechts werkt...
Punt 3:Op deze slinkse wijze spammen levert je een ban op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan