Leerstof voor spammers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Scanni, je hebt welgeteld 8 posts gemaakt in je bestaan hier op MF...

laat ik ze eens alle 8 quoten:

[Wat een toeval zeg, allemaal verwijzen ze naar een "supergoedkope" super webschop.
Ik denk vast niet dat je een aanzienlijk belang in die webshops hebt want we zijn hier allemaal achterlijk :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scanni, je hebt welgeteld 8 posts gemaakt in je bestaan hier op MF...

laat ik ze eens alle 8 quoten:Wat een toeval zeg, allemaal verwijzen ze naar een "supergoedkope" super webschop.
Ik denk vast niet dat je een aanzienlijk belang in die webshops hebt want we zijn hier allemaal achterlijk :')

BUSTED
ROFL _O-
 
altijd al afgevraagd hoe een spammer eruit ziet :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Edit Meangreengirl: Spam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mag dat wel denk je fubaar. Nu noem je iemand een spammer met een foto erbij, weet je dat je daar iemand mee kan beschadigen?

Jammer
 
Waarom dan zo geniepig? Je doet je voor als een klant die alleen maar superervaringen heeft.
"wij van wc-eend adviseren wc-eend"

Een forum is juist bedoeld dat mensen objectieve ervaringen uitdelen en hoe jij te werk doet me eerder denken dat je zaak slecht is en je op deze manier je naam moet opvijzelen.

Als je echt zo goedkoop bent en goede service verleent dan komen klanten vanzelf wel en zullen de toko adviseren.

En volgensmij kan je ook gewoon hier een banner huren van MF om je boodschap over te brengen :)
 
Mag dat wel denk je fubaar. Nu noem je iemand een spammer met een foto erbij, weet je dat je daar iemand mee kan beschadigen?

Jammer

Mag je mensen misleiden en stiekem reclame maken voor je winkel?
je bent een spammer en je foto is gewoon te vinden via google, ik link alleen door :+
 
Hallo Peter R. de Vriesen,

Edit Meangreengirl: Spam
Het gaat erom dat er voor bedrijven regels zijn mbt reclame maken.
In je signature of onder je nickname mag je het e.e.a. neerzetten zoals de website.
Bij gerichte vragen kan je zeggen dat jullie het voor een goede prijs leveren maar dergelijke topics aanmaken wat jij doet hoort hier niet onder.
Voor rechtstreeks reclame maken zal je de moderators (blauwe nickname) moeten benaderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je wat zo'n banner kost. Edit Meangreengirl: Spamis een kleine webshop die oprecht dingen goed wil doen voor zijn klanten weet ik uit betrouwbare bronnen.

En in de post wordt er gevraagd om een objectieve ervaring, dat staat in het bericht te lezen.
Jammer dat iemamnd die het goed probeert te doen zo onderuit gehaald wordt omdat hij simpelweg het budget niet heeft als de grote motorwinkels.

Heeft niets met geniepig te maken maar met creativiteit, en gelukkig kom,en klanten wel naar me toe, alleen jammer dat je iemand zo onderuit haald want dat schaadt me en ik vind dat iemand dat niet verdient die erg betrokken is met zijn klanten...

Helaas, soms moet je dingen leren....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
trouwens zo supergoedkoop ben je niet hoor, zelfs motorport is cheaper:
Edit Meangreengirl: Spamhttp://www.motoport.nl/Vestigingen/MotoPort-Goes/Acties/Helmen/Uvex

40 euro verschil

louis:
toch weer dik 60 euro verschil
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mag dat wel denk je fubaar. Nu noem je iemand een spammer met een foto erbij, weet je dat je daar iemand mee kan beschadigen?

Jammer


Maar je meldt je speciaal op fora aan om te linken naar die kutsites van je. Want oh oh, wat zijn dat toch fijne goedkope zaken.

Om het verhaaltje wat completer te maken: je hebt over precies hetzelfde gespammed op fok.nl , brommerforum.nl, allroadmaniacs.nl , scooter-freaks.nl en weet ik nog welke andere sites.

Liever wordt gezien dat je aanmeld voor nuttige bijdragen :)
 
8 posts in 3 jaar vind jij spammen ?


8 uit 8 posts waarin je verwijst naar je toko die je de hemel inprijst is een 100% spam ratio ja.
Maar goed je pakte het wel "slim" aan hoor door zo nu en dan wat te posten en met een verhaaltje eromheen. (heb je nog meer accounts?)
 
calimero.jpg



Spam = simpelweg niet gewenst. Je hebt het even volgehouden door het minder doorzichtig te spelen dan andere spammers. Vernuftig, leuk gedaan, slim van je. Nu ben je 'ontmaskerd' en ga je huilie doen. Dat is dan weer jammer...
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig doet verder niemand dat haha.

Maar wat een deugniet foei
In elk geval bedankt voor de bijdrage allemaal.
Gelukkig zijn mijn klanten met een gemiddeld cijfer van 8.9 wel tevreden.
Maar goed, goed speurwerk

Je kunt me ook bellen op
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stel dat het zo is, ik vraag om ervaringen dan is dat positief. Want stel dat ik Ascagne van de Laar zelf ben dan wil ik graag weten wat mijn klanten zouden zeggen.


Je doet het op een vieze manier... Jezelf voordoen als gelukkige koper terwijl je mensen wilt lokken. Doet dat ook niet volgens de MF regels...Andere bedrijven doen dat wel.
Al mocht je de goedkoopste zijn, zou uit principe niks bestellen...

Doe maar een paar foldertjes drukken en laat moederlief de deuren langs gaan.
 
Mag dat wel denk je fubaar. Nu noem je iemand een spammer met een foto erbij, weet je dat je daar iemand mee kan beschadigen?

Jammer
Kerel, je bent zelf op een forum meuk aan het posten over je eigen shops, ZONDER ERBIJ TE ZEGGEN DAT JE ER BELANG IN HEBT.

Dat laatste maakt je direct een spammer.

Er zijn genoeg lui hier op het forum met hun eigen motor-gerelateerd bedrijfje, die gewoon hier op het forum rondhangen en waarvan vrij duidelijk is dat ze belang hebben in bepaalde zaken als ze erover posten. Dat kan, dat mag, en dat gaat goed zolang ze het niet overdrijven. De mods en admins hier zorgen daar wel voor.
 
Laatst bewerkt:
Oh en denk maar niet dat je links naar je webshops blijven bestaan. De admins van MF zijn echt wel op de hoogte van de google ranking van MF, en wat voor een impact dat kan hebben op sites waar naar gelinkt wordt. Dat je dat in dit topic probeert te verhullen als een vraag ofzo maakt geen zak uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan