Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb wel wat ervaring met die webshop en ik kan je vertellen Niet kopen!
Webshop is veel te duur niet compleet en er is geen service, ik denk dat er wat spammers werken ofzo? Trouwens je had toch al een helm gekocht hoeveel heb er precies nodig?
Ik heb bij xxxen xxx een keer wat gekocht.
Ik had direct betaald maar geen mail terug.
Ik moest mailen maar geen reactie.
pas na 4 weken een reactie dat de helm pas volgende maand leverbaar was.
Ik wou mijn geld terug maar dat deed die niet.
Toen ik mijn helm kreeg zaten er al krassen op en een deukje die heel slecht bijgewerkt was met een stift.
waarom een helm kopen via internet..... zonder te passen?
Een helm moet je zien, voelen, passen om te weten of het wat is.
Als men de moeite neemt eerst ergens anders te gaan passen en dan weer via internet te bestellen ............. geef ik liever €20,- meer uit voor de service bij een ECHTE zaak. Zeker als je de reactie hier al leest over het leveren e.d.!
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GPCK_enNL414NL414&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=crosshelmen.nl+ervaringen (crosshelmen.nl ervaringen - Google zoeken)
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GPCK_enNL414NL414&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=crosshelmen.nl+ervaringen#sclient=psy&hl=en&rlz=1C1GPCK_enNL414NL414&source=hp&q=crosshelmen.nl+duur&aq=f&aqi=&aql=f&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=d907f6eb9924c38b (crosshelmen.nl ervaringen - Google zoeken)
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GPCK_enNL414NL414&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=crosshelmen.nl+ervaringen#sclient=psy&hl=en&rlz=1C1GPCK_enNL414NL414&source=hp&q=crosshelmen.nl+service&aq=f&aqi=&aql=f&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=d907f6eb9924c38b (crosshelmen.nl ervaringen - Google zoeken)
slechte service van xxxstaat hier toch ook een?
raar dat slechte service van crosshelmen.nl dan niet in google staat.
service is toch een belangrijk onderdeel bij een webshop
Zo'n banner kost geld inderdaad, waar de andere bedrijven netjes voor betalen.
En jij denkt er zo gratis mee weg te komen, ook nog eens op een bewuste manier.
Sommige dingen moet je inderdaad leren... en wat heb je hiervan geleerd?
punt 1: De users en de moderators zijn niet achterlijk. We hebben direct door dat dit spam voor je eigen toko is. Ik heb "creatievere"spammers gezien.
Punt 2: Ik denk dat je wel hebt gemerkt dat dit averrechts werkt...
Punt 3:Op deze slinkse wijze spammen levert je een ban op.