leesbaarheid topic titels

KoffieJunk

MF veteraan
4 nov 2003
3.420
0
het valt mij op dat je heel moeilijk een topic terug kan vinden. Je weet dat het bestaat, maar je leest er tig keer overheen.

Volgens mij zou dit een stuk minder zijn als de topic titels niet onderstreept zouden zijn. Is dit een optie?
 
Zit wel wat in denk ik. Je hebt al een kader om de titel en dan ook nog een streepje. Maakt het wel iets onduidelijker (of het is dat 3de glas whiskey dat ik neit had moeten hebben :+ )
 
het valt mij op dat je heel moeilijk een topic terug kan vinden. Je weet dat het bestaat, maar je leest er tig keer overheen.

Volgens mij zou dit een stuk minder zijn als de topic titels niet onderstreept zouden zijn. Is dit een optie?

:^
Een link hoeft niet perse onderstreept te zijn.
 
full
 
Ik heb het ooit eens geprobeerd, zonder streepje, lang geleden. Zag er toen geloof ik wel OK uit. Maar what's the point? Kan me niet voorstellen dat je zonder streepje ineens alle topics wél vindt...?
 
Ik heb het ooit eens geprobeerd, zonder streepje, lang geleden. Zag er toen geloof ik wel OK uit. Maar what's the point? Kan me niet voorstellen dat je zonder streepje ineens alle topics wél vindt...?
toen je poep nog met lange poep schreef :?
 
ik zou het houden zoals het nu is, anders de linken vet gedrukt maken of iets anders waardoor het juist meer gaat opvallen.

want als het blanke tekst wordt kan je het dan al helemaal niet meer terugvinden of zien dat het een link is naar een ander topic oid
 
Terug
Bovenaan Onderaan