Leeuwarden e.o. deel 1 (Heel Friesland is welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even de kleine lettertjes van mijn polis doorgelezen Circuitrijden of behendigheidsritten worden niet gedekt behalve:

Schade die werd veroorzaakt toen de motor werd gebruikt voor een behendigheidsrit of een training daarvoor. Behalve als de motor werd gebruikt bij een behendigheidsrit of training met een rijinstructeur die hier een Wet rijonderricht motorrijtuigendiploma voor heeft.

Nu heeft Van Dijk zo'n certificaat dus als je dezelfde opmerking in je polisvoorwaarden hebt dan ben je verzekerd op de baan op 2 juni.
 
Laatst bewerkt:
Zo ben weer terug, 12uur vertrokken tijdens de middag spits, en half5 leeuwarden weer binnen gereden in de andere spits...

kn9EYAG.jpg

kA7FWlP.jpg
 
Laatst bewerkt:
toevallig was ik daar gisteren ook ope motor...wil graag een rits ine jas zodat de jas aan de broek kan en lekker tochtvrij kan rije....tussen 2 en 3 was ik er...
Ik ook, was jij met een vriendin daar??, ik zat aan die tafel een Cappucino te drinken en ging weg toen er 2-dames kwamen kijken :X ;)
 
Net even de kleine lettertjes van mijn polis doorgelezen Circuitrijden of behendigheidsritten worden niet gedekt behalve:

Schade die werd veroorzaakt toen de motor werd gebruikt voor een behendigheidsrit of een training daarvoor. Behalve als de motor werd gebruikt bij een behendigheidsrit of training met een rijinstructeur die hier een Wet rijonderricht motorrijtuigendiploma voor heeft.

Nu heeft Van Dijk zo'n certificaat dus als je dezelfde opmerking in je polisvoorwaarden hebt dan ben je verzekerd op de baan op 2 juni.
Haha ja klopt, ik moet even lachen want ik had vandaag een toets waar dit ook in naar voren kwam (Achmea). Goed beantwoord natuurlijk :P

Hmm we zitten ook tegen de rand van het volgende deeltje.
 
Hoop slaaprijders trouwens op de weg, maar een beetje sukkelen op het midden van de weg. Spiegels kennen ze niet, vooruit kijken kunnen ze ook niet :?
 
Had ook graag gereden maar dat zal nog minstens een week duren denk ik. Vandaag de stator gedemonteerd en opgestuurd:
13108873594_e19c788101_z.jpg
:')
 
Allemaal gesmolten plastic? :X

Vandaag bij Bernard geweest, wat hij dacht was het helaas niet. Veel geprobeerd, maar hielp allemaal niet goed. Waarschijnlijk iets met de sproeiers, ga nu zelf de carbs eraf halen en deze weer naar Bernard brengen. Worden gelijk de sproeiers iets opgeboord.
 
Haha ja klopt, ik moet even lachen want ik had vandaag een toets waar dit ook in naar voren kwam (Achmea). Goed beantwoord natuurlijk :P Hmm we zitten ook tegen de rand van het volgende deeltje.

Grappig dat je daar net een toets over hebt gehad haha...
Ja we moeten 2500 post hebben. Daarna maak ik een nieuw deeltje aan. Hou het wel in de gaten. :Y
 
Vandaag heerlijk gereden op de motor.... en zeker uitgewaaid in Lauwersoog. Ook even lekkere bchtjes gepakt vlakbij bowlingcentrum Dokkum :)
 
Goedemorgen! Ik ga vanmiddag ff de hord op...wie dr mee wil geef t even aan dan kunnen we wat afspreken.

Jammer genoeg moet ik tot 4 uur naar school B| Maar wel echt heel mooi weer. Ik hoop morgen even een stukje te gaan rijden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan