Leeuwarden e.o. deel 4

20190810_132920.jpg

Dit is mn brommert btw
 
Hallo oma, zo. Nu dat ik eindelijk een motor heb die werkt, zal ik vast wel eens in de omgeving leeuwarden/drachten/heerenveen/ gezien worden.
Dus ik stel me maar even voor.
Ik ben lisanne, 22 en woon bij leeuwarden. Ik heb een zwart/ wit/ oranje honda cbr 400 rr en een paar choppers die uitelkaar liggen. Lijkt me wel leuk om wat ritjes te doen met andere motorrijders.


Welkom, behoorlijk wat gesleutel aan je motor :0
 
Welkom, behoorlijk wat gesleutel aan je motor :0
Dat is mn hobby, plus als ik een 2ehands motor koop haal ik hem liever uitelkaar, zet m weer in elkaar, zodat ik zeker weet of alles goed gemonteerd zit, en meteen weet hoe de motor in elkaar zit. Zo heb ik een chopper staan die als rijklaar verkocht zit, maar de as van het voorwiel zit niet vast,(geen borging) het blok hangt er maar half vast in en de caberateur was zo lek als n mandje. De cbr is altijd in onderhoud geweest bij een garage volgens de vorige eigenaar dus die heb ik niet uit elkaar gehaalt. Had ik dat wel gedaan dan was dit wel voorkomen denk ik.
 
Hallo Heren en Dames !!!! ik hoop dat ik nog geaccepteerd word en zou graag weer een keer een ritje mee willen.
Is er een whatsapp groepsapp ? zoja zou iemand mij daar in kunnen zetten vriendelijk bedankt. Door omstandigheden ben ik destijds weggegaan.
Groetjes
 

Bijlagen

  • yamaha R1 1.jpg
    yamaha R1 1.jpg
    189 KB · Weergaven: 17
Tis volgens mij redelijk dood hier,, we kunnen wel n groepsapp maken anders, als dr niet al 1 is, ik heb ook wel zin in wat ritjes😁
 
Tegenwoordig een wildgroei aan appgroepen helaas, met dito geleuter.

Motorelfstedentocht nog gereden? Wat een natte bende...
 
In July kan je weer met motoport leeuwarden rijden op lelystad. Dan is het vast beter weer.

Mijn handschoenen zijn nog nat van maandag.
 
Gister nog , ook al kom ik uit bolsward , ben altijd wel richting leeuwarden (niet zoveel met de oldtimers , maar op een bmw K1200r) . zo veel stoplichten daar in lwd :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan