Leeuwarden e.o. deel 4

He Otto, volgens mij stond ik net op de Harley naast je bij t stoplicht! ;) Wist niet zeker of jij het was, dus hield t bij een :W
 
full
 
He Otto, volgens mij stond ik net op de Harley naast je bij t stoplicht! ;) Wist niet zeker of jij het was, dus hield t bij een :W

Hey Thomas, haha toevallig spookte je ook door mijn gedachten toen ik die Harley zag, wist dat je de overstap gemaakt had naar de choppers.
Dikke bike trouwens man, zag er gevaarlijk uit ;) :}
 
Laatst bewerkt:
Voor aanstaande zaterdag (Ten Kate Pitstopdagen) hebben Dennis en ik om 9:30 uur afgesproken bij de Mac Goutum.
Als er meer liefhebbers zijn om gezamenlijk die kant op te rijden, let it know :)

Ik plaats het maar even hier op 't forum, want in de app-groep verdwijnt het berichtje weer tussen die andere 4000 per dag ;)
 
Wilde misschien wel gaan, maar moet in de ochtend eerst het dak op om rolgordijnen te plaatsen op een dakkapel. Met een beetje mazzel stap ik s middags op en kijk ik bij ten Cate. Misschien zie ik jullie daar dan wel 😉
 
Hallo mannen,

Ik ben Erik, woon in Bolsward en rij een KTM.

Nu heb ik al een paar keer via de dealer nieuwe bandjes gekocht en laten monteren, maar dat moet goedkoper kunnen.

Gaat gewoon om standaard maten wegbanden : 120/70/17 en 180/55/17.

Hebben jullie betrouwbare en scherp geprijsde adresjes waar je je banden laat vervangen?

Alvast bedankt,

Fijn weekend, Erik.
 
Laatst bewerkt:
Stomper gespot, pomp net buiten Gytkerk! Mooi pakkie ouwe! :W

Goedemorgen Damien,

Klopt helemaal. Zag je idd voorbij rijden!

Een tijdje nadat ik getankt had kwam er plotseling blauwe rook uit de uitlaat en liep hij niet goed meer.
Ben bang dat de kop pakking lek is of zo. Ellende. Breng hem vanmiddag naar Mika in Langezwaag. :(
 
Hallo mannen,

Ik ben Erik, woon in Bolsward en rij een KTM.

Nu heb ik al een paar keer via de dealer nieuwe bandjes gekocht en laten monteren, maar dat moet goedkoper kunnen.

Gaat gewoon om standaard maten wegbanden : 120/70/17 en 180/55/17.

Hebben jullie betrouwbare en scherp geprijsde adresjes waar je je banden laat vervangen?

Alvast bedankt,

Fijne weekend, Erik.

Welkom Erik,
 
Hallo mannen,

Ik ben Erik, woon in Bolsward en rij een KTM.

Nu heb ik al een paar keer via de dealer nieuwe bandjes gekocht en laten monteren, maar dat moet goedkoper kunnen.

Gaat gewoon om standaard maten wegbanden : 120/70/17 en 180/55/17.

Hebben jullie betrouwbare en scherp geprijsde adresjes waar je je banden laat vervangen?

Alvast bedankt,

Fijn weekend, Erik.

Welkom Erik!
Voor je bandjes even naar Joure, zie PB.
 
Terug
Bovenaan Onderaan