Leeuwarden e.o. deel 4

Kenners,

Hoelang zit je vast aan een registratie van 37te hard en weten jullie wat de consecuenties zijn van een 2e keer...

Vorige week de eerste factuur van het cjib in de bus voor de motor


Teminste weer wat serieus op het forum O-) _O-
 
Jo 10 jaar dat had ik ook niet verwacht. Moet ik zo me zo lang rustighouden -O- dat lukt niemand...
Dan is het puur geluk hebben en Flitsmeister nog beter in de gaten houden })
 
ene is registreren, andere is terugkijken tbv een bepaald gebruik. een sluit ander niet uit .
 
31 jarige man uit Leeuwarden op een aprilia rsv1000 iemand van hier? Zwaargewond eenzijdig ongeval bij de haak om Leeuwarden?
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik heb sinds kort ook een brommer en het lijkt me wel leuk om eens mee te gaan
 

Bijlagen

  • WP_20180918_15_51_35_Pro.jpg
    WP_20180918_15_51_35_Pro.jpg
    649,9 KB · Weergaven: 12
  • C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_1290355.jpg
    C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_1290355.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 13
Hallo,
De beste wensen nog.

Heeft iemand tips over waar ik leuk/goed off road kan rijden in omgeving Leeuwarden en/of in Friesland?
Wordt er ook in groepsverband off road gereden?

Ik hoop op korte termijn een lichte wat oudere motor te kopen die daar enigzins voor bedoeld is. Om te leren en te ervaren of dit iets voor mij is.
De app gebruik ik niet meer en FB al jaren gelden afgeschaft, vandaar via forum.
Alvast bedankt.
 
Hallo mensen!

Ik heb me nèt aangemeld op dit forum en ik zag al snel dit topic :)

Mijn naam is Sade, ik kom uit Heerenveen, ben 27 jaar en heb sinds september 2018 mijn motorrijbewijs.
Mijn 1e motor was een Suzuki v strom 650, maar die heb ik een korte tijd geleden ingeruild voor een Kawasaki Z750 waar ik erg blij mee ben!

Het leek mij een leuk idee om wat mensen te leren kennen die ook graag motorrijden en om eens samen met anderen te gaan rijden.

Groetjesss
 
Hallo oma, zo. Nu dat ik eindelijk een motor heb die werkt, zal ik vast wel eens in de omgeving leeuwarden/drachten/heerenveen/ gezien worden.
Dus ik stel me maar even voor.
Ik ben lisanne, 22 en woon bij leeuwarden. Ik heb een zwart/ wit/ oranje honda cbr 400 rr en een paar choppers die uitelkaar liggen. Lijkt me wel leuk om wat ritjes te doen met andere motorrijders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan