Lege tank? Politie schiet te hulp. Hulde!

Wytze850

Die hard MF'er
10 jul 2003
585
10
Groningen
Sta ik daar vanmorgen met een lege tank langs de A28 even voor Beilen mijn TRXje te duwen over de vluchtstrook. |( |( |(

Nog maar 3 KM duwen naar het volgende tankstation, maar ja, eigen schuld dikke bult. Er was al een motorrijder naast me gestopt om mij mentaal te ondersteunen met mijn duwarbeid, altijd aardig.
Vervolgens stopt er een volvo voor mijn neus met van die rare strepen en een blauw zwaailicht. De motor wordt achtergelaten op het stuurslot op de vluchtstrook en Wytze850 gaat achterin de volvo naar het tankstation.
Een trechter en een jerrycan met 5 liter benzine gaan mee voor de benzineprijs en 10 euro borg :} en ik wordt als een speer (de volgende afslag om te keren op de A28 is kilometers verderop) weer teruggebracht bij de TRX. Na het vullen van de tank bieden de mannen zelfs nog aan om de jerrycan en trechter terug te brengen bij het tankstation omdat dit maar erg onhandig voor mij zou zijn op de motor.
Hier graag gebruik van makend sta ik 2 minuten later weer naast hun bij het tankstation waar ze nog even melden dat ik vergeten ben mijn verlichting weer aan te zetten.


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Dit is een puik staaltje werk en hulpverlening van de door ons (lees: mij) regelmatig verguisde politie! Fantastisch werk, mannen. Mijn dank is groot!
 
zo zie je maar weer dat het ook gewoon mensen zijn he...zo erg zijn ze allemaal dus niet. En zoals je al zei: Hulde!!
 
en over een week of wat een bonnetje in de bus voor illegaal parkeren

nee hoor, serieus, HULDE *O*
 
:} Mooie actie :}

Zullen in plaats van de Politie dan voortaan maar TRX-en gaan bashen??? })

:+

Duwt wel lekker ligt zo'n TRX kan ik uit ervaring zeggen.

Ivokim heeft ooit eens in the-middle-of-fucking-nowhere gestaan in Luxemburg, bijna zeker wetend dat ie 'm nog niet op reserve had gezet, en dichstbijzijnde dorp was 5 km verder, maar omdat je dan garantie hebt een pomp tegen te komen, maar 8 terug geduwd |( :(
 
ja, die krengen staan altijd stil..Tis net zo'n wannabe motor
Wannabe V-twin, maarja dat ik het ook weer net niet
Wannabe racer, maarja tis ook geen 4 in lijn en geen volle kuip
Wannabe toermotor, gaat ook niet helemaal op

:+
 
Ik moet echt beter lezen ..... dacht dat er dit stond, :X

Leger tank schiet politie tot pulp , hulde ????

Kon de woordspeling al bijna niet geloven laatmaar |( -O-
 
Laatst bewerkt:
En dat van mijn belastingcenten, kunnen ze geen boeven gaan vangen ofzo :(



:+
Nee, hulde voor die agenten en mooi om ook eens af en toe op MF een positief topic over de politie te zien ipv dat bashen altijd.\

Edit: Redline en Phatzak waren me alweer voor...
 
Van 3 Km duwen ga je toch niet dood? :+

Nee hoor, Hulde aan de agenten dat ze je even geholpen hebben.

Maar als je borg voor de jerrycan moest betalen, en de agenten brachten die terug, hoe kreeg jij je borg dan terug?
 
Well done, mannen in het blauw: onze huis motormuis mag d'r trots op zijn! (Nee, d'r zit geen drup ironie ergens in dit comment)
 
Tis ook gevaarlijk lopend langs een drukke snelweg met de motor. Dus tja hoort eigenljk bij het werk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan