(leger)Kisten of (Powerranger)laarsjes?

wat voor schoeisel draag jij op de motor

  • powerranger Laarzen

    Stemmen: 160 57,3%
  • neutrale laarzen

    Stemmen: 66 23,7%
  • legerkisten

    Stemmen: 44 15,8%
  • andere soort kisten

    Stemmen: 9 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    279
Ik draag normaal (bijna) altijd kisten, maar op de motor (fzr 600) is dat niet fijn.
Het kan wel, maar het staat ook niet bij mijn pak :') Ik heb gewoon zwarte laarzen.

Als je een Duits zijspan heb kan het heel passend zijn.
 
rij honda xrv750 Africa Twin. met Magnum kisten kan je tenminste verder dan 10 meter bij je motor vandaan lopen :Y

vroeger reed ik met sidi's maar die zolen zijn mongolig glad. als er een druppel olie in de garage lag gleed ik er al over weg. als je ergens heenging moest je weer schoenen meenemen. enz. oja en evengoed me poten naar de kloten met een ongelukje met geen snelheid (10km/u) |(
 
Laatst bewerkt:
rij honda xrv750 Africa Twin. met Magnum kisten kan je tenminste verder dan 10 meter bij je motor vandaan lopen :Y

vroeger reed ik met sidi's maar die zolen zijn mongolig glad. als er een druppel olie in de garage lag gleed ik er al over weg. als je ergens heenging moest je weer schoenen meenemen. enz. oja en evengoed me poten naar de kloten met een ongelukje met geen snelheid (10km/u) |(
Ik neem liever een paar schoentjes mee dan dat ik mij op de eindbestemming in kisten moet vertonen :)
 
Rij met alpinestars smx plus. Erg fijne laarzen. Zit als een stel ingelopen sportschoenen. Zal er geen avondvierdaagse op lopen dus voldoen prima. Kistjes icm leren combi ziet er iig niet uit. En ga nooit wandelen als ik met de motor weg ga, dus voor mij zijn kisten totaal geen optie.
 
Ik neem liever een paar schoentjes mee dan dat ik mij op de eindbestemming in kisten moet vertonen :)

Als je die kistjes een beetje bij houd (poetsen) en je hebt een lange broek aan, dan zie je amper dat het kistjes zijn.


Ik vind dus eigenlijk kistjes ook 'neutrale laarzen' :?
 
Ik neem liever een paar schoentjes mee dan dat ik mij op de eindbestemming in kisten moet vertonen :)

onder me broek valt het niet op dat het kisten zijn. behalve als ik zomerdag in me korte broek loop *D
 
Als je die kistjes een beetje bij houd (poetsen) en je hebt een lange broek aan, dan zie je amper dat het kistjes zijn.


Ik vind dus eigenlijk kistjes ook 'neutrale laarzen' :?

maar daar zit geen sticker van sidi op :+
 
Ik neem liever een paar schoentjes mee dan dat ik mij op de eindbestemming in kisten moet vertonen :)

Precies, gewoon van die opvouwbare TMK schoenen ofzo. Passen net niet onder het duozadel maar in een nike rugzakjes ofzo gaat dat makkelijk.

Trouwens, als ik al schoenen mee wil dan zal het waarschijnlijk voor een hele dag zijn. Dan is een spijkerbroekie en een shirtje ook wel handig dus is er sowieso een tanktas/rugtas nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb liever kisten aan, dan dat ik met welke motorlaars dan ook gezien wordt.
Je rijdt waarschijnlijk ook in een spijkerbroek en een normale jas, omdat je niet in motorkleding gezien wil worden?

Bang dat je een paar tetsen van een koekblikkert/moraalridder oploopt? })
 
onder me broek valt het niet op dat het kisten zijn. behalve als ik zomerdag in me korte broek loop *D
Maar dan rij je dus ook in een normale broek/en of korte broek? :)

Of neem je die mee? Dan kun je net zo goed ook een paar sneakers/instappers meenemen.
Nemen niet zoveel ruimte in beslag :N
 
Maar dan rij je dus ook in een normale broek/en of korte broek? :)

Of neem je die mee? Dan kun je net zo goed ook een paar sneakers/instappers meenemen.
Nemen niet zoveel ruimte in beslag :N

loop alleen nog maar op me magnums dus ook zomerdag met 30 graden :Y rij altijd met me textielpak aan ook al is het voor 5 km :Y
 
Maar dan rij je dus ook in een normale broek/en of korte broek? :)

Of neem je die mee? Dan kun je net zo goed ook een paar sneakers/instappers meenemen.
Nemen niet zoveel ruimte in beslag :N

In de zomer een korte broek onder een textiel motorbroek.

Redelijk koel en 'op lokatie' gooi je die broek uit en sta je gelijk in je korte broek :P
En iedereen maar vragen; "ben je op de motor dan ?" (vertwijfeld naar korte broek kijkend)
En mede-motorrijders zitten maar lekker te zweten, op het terras, in hun leren overalletje :+
 
Laatst bewerkt:
Kisten zijn voor legermannetjes, alto's en uitkeringstrekkers, Powerranger-laarzen zijn voor... sja.. Powerrangers, dus: gewoon neutrale motorlaarzen. Duidelijk.*

*Ik maar het even overzichtelijk, uitzonderingen graag hieronder melden
 
Laatst bewerkt:
Kisten zijn voor legermannetjes, alto's en uitkeringstrekkers,

*Ik maar het even overzichtelijk, uitzonderingen graag hieronder melden

Strange :? ik draag kisten op de motor en;

Heb niet in het leger gezeten, been geen vegetarier en heb een fulltime baan als 'middenkader'
 
In de zomer een korte broek onder een textiel motorbroek.

Redelijk koel en 'op lokatie' gooi je die broek uit en sta je gelijk in je korte broek :P
En iedereen maar vragen; "ben je op de motor dan ?" (vertwijfeld naar korte broek kijkend)
En mede-motorrijders zitten maar lekker te zweten, op het terras, in hun leren overalletje :+
full
 
Kisten kunnen best netjes zijn, gewoon lange broek erover heen en af en toe poetsen (dat moet ik nodig weer doen trouwens )

Ik draag verder ook gewoon een overhemd, maar wel kisten aan. Nog nooit een klacht of opmerking over gehad.
En als mensen het toch zien vinden ze het leuk dat ik mezelf blijf zegmaar.

Als je ze gewend bent dan wil je niet meer anders. Behalve in de zomer onder de korte broek is het geen porum. En te warm aan de voeten. Dus dan heb ik mijn bordeelsluipers aan.

En naast dat alles kunnen mijn voeten slecht tegen iets wat geen leer is. Dus sportschoentjes is voor mij dagelijks niet te doen.
 
Strange :? ik draag kisten op de motor en;

Heb niet in het leger gezeten, been geen vegetarier en heb een fulltime baan als 'middenkader'
En geen Powerrangeraspiraties? Dan worden het toch echt neutrale laarzen voor jou.
Of houd je van grunge-achtige muziek?
 
Je rijdt waarschijnlijk ook in een spijkerbroek en een normale jas, omdat je niet in motorkleding gezien wil worden?

Bang dat je een paar tetsen van een koekblikkert/moraalridder oploopt? })
een leren jas, en een spijkerbroek idd.
een paar tetsen :? vind het er gewoon niet uit zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan