(leger)Kisten of (Powerranger)laarsjes?

wat voor schoeisel draag jij op de motor

  • powerranger Laarzen

    Stemmen: 160 57,3%
  • neutrale laarzen

    Stemmen: 66 23,7%
  • legerkisten

    Stemmen: 44 15,8%
  • andere soort kisten

    Stemmen: 9 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    279
volledig zwarte sidi's op een naked maar ik heb mijn broek er overheen dus zoveel zie je er niet van.
 
Brandweerlaarzen of werkschoenen :Y . Unbeliefeboel die h..o laarsjes . Zou alleen toegestaan moeten zijn voor vrouwen en kappers . Mooi in combinatie met zo'n soort van kamelenzak (camelbag) of remparachute in je nek . Geen idee wat dat voor nut heeft trouwens :?
 
Brandweerlaarzen of werkschoenen :Y . Unbeliefeboel die h..o laarsjes . Zou alleen toegestaan moeten zijn voor vrouwen en kappers . Mooi in combinatie met zo'n soort van kamelenzak (camelbag) of remparachute in je nek . Geen idee wat dat voor nut heeft trouwens :?
welk nut?? dit soort toestanden misschien.... zomaar een willekeurige...

full
 
welk nut?? dit soort toestanden misschien.... zomaar een willekeurige...

[afbeelding]

die 'remparachute' is officiëel (gedeeltelijk) trouwens voor verbetering van de luchtstroming, maar als je ns aan 240 op je rug klapt, ben je blij dat die (en de rugbeschermer) er zat...
 
Laatst bewerkt:
met lessen had ik kisten aan, maar nadat ik rbw had.. Gewoon Sidi's gehaald
zijn alleen niet waterdicht |( ... dus moet dr binnenkort ff weer mee terug

edit : op zoek naar nieuwe laarzen :Y tis alleen best lastig om laarzen te vinden in mt 47 B|
 
Laatst bewerkt:
Half hoge laarsjes van dytona ;) lekker de boulevard mee rond lopen zonder problemen en daarna weer op de motor verder touren. Dytona ftw :Y mare, naar mijn mening neutrale schoenen.
 
Draag altijd kisten met motorrijden. Zijn al lekker ingelopen en altijd waterdicht.

Laatst nog een flinke schuiver (>120 km/u) gemaakt, maar ze hebben het prima gehouden!
 
Ik heb Difi Bilbao laarzen, dus niet echt powerranger, dus maar op neutraal gestemd.
p_G617951.jpg


Of valt dit toch onder de categorie: GO GO Power Rangers!!!!! ?


:+
 
Laatst bewerkt:
Brandweerlaarzen of werkschoenen :Y . Unbeliefeboel die h..o laarsjes . Zou alleen toegestaan moeten zijn voor vrouwen en kappers . Mooi in combinatie met zo'n soort van kamelenzak (camelbag) of remparachute in je nek . Geen idee wat dat voor nut heeft trouwens :?


Brandweer laarzen als in Haix?


Dat zijn wel comfi laarsjes voor de motor :)
 
Alpinestars smx 4 zit toch stukken beter dan verwacht. en dus beter dan mijn kistjes.
En tja op gsxr ziet het er ook niet uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan