(leger)Kisten of (Powerranger)laarsjes?

wat voor schoeisel draag jij op de motor

  • powerranger Laarzen

    Stemmen: 160 57,3%
  • neutrale laarzen

    Stemmen: 66 23,7%
  • legerkisten

    Stemmen: 44 15,8%
  • andere soort kisten

    Stemmen: 9 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    279
Ik draag deze ..geen kisten maar professionele Bergklim schoenen..perfect voor op de choppert...dubbel leder..waterdicht en eenmaal ingelopen doe je ze nooit meer uit :Y
full
 
Poll voldoet niet, ik draag namelijk zowel kisten als motorlaarzen. :P

Wanneer ik woon-werk rij de kisten, bij overig vrijwel altijd de motorlaarzen (neutrale laarzen, ik heb immers ook geen powerranger pak).
 
Een bekende van mij heeft eens haar been gebroken bij een val omdat haar veters verstrikt raakten aan een voetsteuntje ofzoiets. Wat mij betreft geen schoeisel met veters op de motor.
 
Rij al 25 jaar met legerlaarzen,( niet dezelfde :) ) , bevalt mij het beste, degelijk, beschermend(reeds ondervonden) is prima mee te lopen en mits goed onderhouden
goed waterdicht, ook van buiten naar binnen :Y en niet duur _O-
Maar ik denk dat alles goed is zolang het in ieder geval maar bescherming voor de enkels
bied.
En de looks? bij mij op mijn werk zie je ze heel veel :P
HansD
 
Laatst bewerkt:
Een bekende van mij heeft eens haar been gebroken bij een val omdat haar veters verstrikt raakten aan een voetsteuntje ofzoiets. Wat mij betreft geen schoeisel met veters op de motor.

Ik heb me wel vanaf het begin gelijk aangewend om altijd een dubbele knoop in mijn veters te leggen.
Hoewel ik nu niet snel meer om zal vallen, doe ik dat nog steeds.
 
Een bekende van mij heeft eens haar been gebroken bij een val omdat haar veters verstrikt raakten aan een voetsteuntje ofzoiets. Wat mij betreft geen schoeisel met veters op de motor.

De veters van je kisten horen ook in je schoen te zitten, dan heb je daar geen last van... Oh ja ik rijd ook met kisten, alleen niet in de winter dan rijd ik met veiligheidsschoenen, die zijn beter gevoerd.
 
Een bekende van mij heeft eens haar been gebroken bij een val omdat haar veters verstrikt raakten aan een voetsteuntje ofzoiets. Wat mij betreft geen schoeisel met veters op de motor.

Daarom stop ik de veters van mijn kisten, netjes zoals ik het geleerd heb tijdens mijn AMO, in de schacht van de laars. Kan dat nooit gebeuren...
 
Ik draag deze ..geen kisten maar professionele Bergklim schoenen..perfect voor op de choppert...dubbel leder..waterdicht en eenmaal ingelopen doe je ze nooit meer uit :Y [afbeelding]
en dan durfen zeggen dat je er op motorlaarzen als een debiel bijloopt?

tering man, dat liojken wel van die klompvoetschoenen
 
Alsof jij voor kleine stukjes een compleet pak aantrekt :')

:Y

Een jas en een broek moet ik sowieso aantrekken, dus of het nu een jeans en een zomerjasje is of een motorbroek en een motorjas maakt voor mij niet zoveel verschil.

Op 7 jaar ben ik één of twee keer met een jeansbroek (i.c.m. motorjas, handschoenen, motorschoenen en helm) op de motor gestapt.
 
Als ik naar school ga heb ik altijd een textielpak aan met legerkisten, is lekker makkelijk want ik hoef dan geen extra schoenen mee :)
maar ik heb ook nog een volledig poweranger-pak voor als ik ga toeren *O*
 
:Y

Een jas en een broek moet ik sowieso aantrekken, dus of het nu een jeans en een zomerjasje is of een motorbroek en een motorjas maakt voor mij niet zoveel verschil.

Op 7 jaar ben ik één of twee keer met een jeansbroek (i.c.m. motorjas, handschoenen, motorschoenen en helm) op de motor gestapt.

Ik heb sowieso altijd een motorjas helm en handschoenen aan, maar stukjes die ik rijd binnen de Noordkop ga ik echt niet eerst de tijd voor nemen om een volledig pak aan te trekken.

Ja weet dat die nikes fout zijn en je enkel kan breken als ik op me bek ga, zit er ook nog aan te denken om van die motorschoenen te halen maar geld kwestie he ...
 
Ik heb dagelijks gebruik mooie dames motorlaarzen met hak..
zijn erg makkelijk geen extra schoenen mee en het staat nog netjes onder een broek ook..

en voor zaterdag als ik naar de scouting ga mijn kisten..

Daarnaast heb ik alleen maar een textiel pak... wil ergens dit jaar nog een nice leerpak aanschaffen
 
Terug
Bovenaan Onderaan