lekkage nieuwe R6

U.D.O.

Die hard MF'er
14 okt 2002
972
0
Soesterberg
Ik heb sinds 10 dagen m'n nieuwe R6 en gister kwam ik tot de ontdekking dat alles vanaf m'n blok naar achter nat was. Ik de dealer gebeld en die heeft m netjes op gehaald. Het was een plakkerige vloeistof en het rook naar caramel. Het was geen remolie of koelvloeistof. Ik dacht aan een lekke vering! Morgen gaan ze er mee aan de gang, wat denken jullie??? :X
 
Ik heb sinds 10 dagen m'n nieuwe R6 en gister kwam ik tot de ontdekking dat alles vanaf m'n blok naar achter nat was. Ik de dealer gebeld en die heeft m netjes op gehaald. Het was een plakkerige vloeistof en het rook naar caramel. Het was geen remolie of koelvloeistof. Ik dacht aan een lekke vering! Morgen gaan ze er mee aan de gang, wat denken jullie??? :X

2 mogelijkheden:

1: Ze hebben een of andere eikel (beginner) je motor rijklaar laten maken, en die heeft zowel de radiator als het expansievat te vol gedaan, en dan ook nog eens de dop er niet goed op. Of er is een slangeklem niet goed aangedraait en daar is vloeisof langs gespoten.

2: Veel erger, er is iets mis met je accu en die heeft vloeistof gelekt.

Als ik op het "zoete" af moet gaan is het koelvloestof....... don't ask :X
 
Zou het niet kunnen dat je een blikje onder je buddy heb liggen en dat die is gaan lekken.
3dbiggrin.gif




respekt.gif




Ik weet meer hoor :P
 
Dat laatste heb ik ooit gehad met een 1 persoons bakje pudding in me buddy van me GS500E. Die was dus ook lek geraakt en ik maar denken hoe mijn uitlaat en banden zo wit met roze waren en ook bleven :P
 
Jullie willen t nie weten, div. monteurs eraan gewerkt. Bleek er een blikje red bul onder m'n zadel te liggen en open gesprongen, niemand die op dat idee kwam, zelfs de dealer niet. :X Ik moest het nog zelf ontdekken ook, ik wilde m'n zonnebril weg leggen en toen zag ik t!!!
 
Jullie willen t nie weten, div. monteurs eraan gewerkt. Bleek er een blikje red bul onder m'n zadel te liggen en open gesprongen, niemand die op dat idee kwam, zelfs de dealer niet. :X Ik moest het nog zelf ontdekken ook, ik wilde m'n zonnebril weg leggen en toen zag ik t!!!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Sorry maar ik rol bijna van m'n stoel. Machtig mooi man.

Gelukkig nog net niet terug naar de fabriek, zeker lachen in de werkplaats :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan