Na het gebruik maken van de zoekfunctie zie ik dat hier 10.000 verschillende meningen over zijn, en deze zijn ook weer situatie afhankelijk blijkbaar. Dus hierbij mijn vraag:
Ik heb langs de kant van de weg een prop in mijn achterband laten plaatsen nadat er een dikke bout in zat. Dit ontdekte ik dankzij mijn TPMS. Er is niet met de band gereden met een druk onder de 2 bar. De band is 4.500 km oud. Met de prop erin heb ik mijn reis voortgezet (zon 200km) en 0 problemen ervaren. Hij zit precies in het midden van het loopvlak en zat er kaarsrecht in.
Wat is nu wijsheid, ga ik in het buitenland (zit momenteel in Portugal) op zoek naar een nieuwe achterband, laat ik de prop zitten of laat ik de prop vervangen voor een andere reparatiemethode zoals een paraplu vanuit de binnenzijde?
Ik heb langs de kant van de weg een prop in mijn achterband laten plaatsen nadat er een dikke bout in zat. Dit ontdekte ik dankzij mijn TPMS. Er is niet met de band gereden met een druk onder de 2 bar. De band is 4.500 km oud. Met de prop erin heb ik mijn reis voortgezet (zon 200km) en 0 problemen ervaren. Hij zit precies in het midden van het loopvlak en zat er kaarsrecht in.
Wat is nu wijsheid, ga ik in het buitenland (zit momenteel in Portugal) op zoek naar een nieuwe achterband, laat ik de prop zitten of laat ik de prop vervangen voor een andere reparatiemethode zoals een paraplu vanuit de binnenzijde?