MTX200R-speed
Die hard MF'er
De "r" is weer eens een keertje per ongeluk aangeslagen
Na alweer een anderhalf jaartje met m'n XR te hebben gereden merkt ik dat hij achter steeds meer "springt" ofwel: hij dempt niet goed meer.
Aangezien alles vet is rondom de spindel van de achterschokbreker neem ik aan dat hij wat olie mist.
Ik ben eens na gaan vragen wat het kost om zo'n achterveer te laten repareren/reviseren. Kosten 150 euro. Maar wa zou er allemaal worden vervangen?
Keerringen, zuiger? Dit alles is dan wel exclusief het vervangen van de spindel.
Iets zegt me dat ik beter een goede 2de handse kan zoeken voor minder dan de helft van het geld. Maar hoe weet ik dan wat ik dan koop? Of weet misschien iemand hier op het forum een goedkoper adres?
Tsja, wat is wijsheid
Na alweer een anderhalf jaartje met m'n XR te hebben gereden merkt ik dat hij achter steeds meer "springt" ofwel: hij dempt niet goed meer.
Aangezien alles vet is rondom de spindel van de achterschokbreker neem ik aan dat hij wat olie mist.
Ik ben eens na gaan vragen wat het kost om zo'n achterveer te laten repareren/reviseren. Kosten 150 euro. Maar wa zou er allemaal worden vervangen?
Keerringen, zuiger? Dit alles is dan wel exclusief het vervangen van de spindel.
Iets zegt me dat ik beter een goede 2de handse kan zoeken voor minder dan de helft van het geld. Maar hoe weet ik dan wat ik dan koop? Of weet misschien iemand hier op het forum een goedkoper adres?
Tsja, wat is wijsheid
Laatst bewerkt: