Lekke band

Sirasoni

Die hard MF'er
1 mei 2006
801
0
Rotterdam
Hallo allemaal. Vandaag was prachtig weer en ik ben met mijn motor naar werk gekomen. Mijn achterband voelde beetje zacht aan dus ik wilde net tijdens mijn lunch-pauze lucht bij gaan pompen. Wat bleek..... B| er zat een spijker.. precies midden in mijn achterband. Ik werk in Ridderkerk dus ik ben naar twee zaken hier in Ridderkerk langs geweest maar beide zijn dicht op maandag. Is er nog een ander bandeboer die mij snel kan helpen? Ik woon zelf in Rotterdam Centrum. Ik belde net naar Jack in Schiedam en hij vroeg 200 euro voor achterband en 150 extra als ik voorband ook wil laten vervangen. Op zicht goeie prijs maar OV is beetje klote vandaar vandaan.
Iemand nog tips?
 
Gewoon laten repareren bij een bandenboer.

Zullen er vast wel een paar zijn in Ridderkerk.


Kees Penders Zit zowel in de autobanden als ook motorbanden.
Heeft redelijk wat motorbanden op voorraad, maar indien mogelijk repareert ie je band ook gewoon.
Zit in Rotterdam Lombardijen, tegenover ingang Ziekenhuis (ik geloof Ikazia)
 
Hallo allemaal. Vandaag was prachtig weer en ik ben met mijn motor naar werk gekomen. Mijn achterband voelde beetje zacht aan dus ik wilde net tijdens mijn lunch-pauze lucht bij gaan pompen. Wat bleek..... B| er zat een spijker.. precies midden in mijn achterband. Ik werk in Ridderkerk dus ik ben naar twee zaken hier in Ridderkerk langs geweest maar beide zijn dicht op maandag. Is er nog een ander bandeboer die mij snel kan helpen? Ik woon zelf in Rotterdam Centrum. Ik belde net naar Jack in Schiedam en hij vroeg 200 euro voor achterband en 150 extra als ik voorband ook wil laten vervangen. Op zicht goeie prijs maar OV is beetje klote vandaar vandaan.
Iemand nog tips?

Maandag is meestal alles dicht idd, zelfs de scooter zaken. Anders had je daar een plug erin kunnen laten zetten.

Maar hoezo is het OV klote vanuit Ridderkerk?? Als je jezelf nou door een collega naar Beverwaard brengen waar je op tram 23 stapt, dan rij je in een keer door naar R'dam centrum. En kan je collega je niet brengen, pak je de bus (123 als ik me nog goed kan herinneren) naar Beverwaard.
 
Ik heb even verder gezocht. www.ysbmotoren.nl tegen Schiedam aan. Ik kan vanavond het nog laten vervangen. Ik zag Bridgestone 180 voor 160 euro + 7.95 euro voor alles.... lijkt mij redelijk goedkoop.

Die van Lombardijen is ook goeie tip. Ik ga ze even bellen.
 
Waarom zoek je nou eigenlijk helemaal in Schiedam naar een dealer?? Rotterdam is dichterbij en heeft meer keuzemogelijkheden... Ik weet niet hoe je je motor daarheen gaat krijgen? Maar met een platte band is het ver rijden hoor :+
 
Ik heb weinig ervaring in Rotterdam. Ik heb een n00bpje nog *D en verder mijn band loopt langzaam leeg (gelukkig) 170 allin voor Bridgestone lijkt mij geen slechte deal toch en ik word vanavond nog geholpen.... maar nog suggesties?
 
Jack is heel goed te bereiken met OV, het is max 10 minuten lopen naar de metro (schiedam Centrum) en vandaar ben je zo waar je maar wezen wil..

Weleen hele goede zaak, Jack motoren :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan