Lekke uitlaat.

Evan88

MF'er
3 mrt 2022
204
24
Meppel
Sleutelaars!

Ik heb de uitlaat inclusief spruitstuk net onder mijn tdm vandaan gehaald. Ze blijken lek te zijn bij het verloop naar het motorblok, en zoals je op de foto ziet is de aansluiting spruitstuk op uitlaat niet meer zo fris. Ik zou graag nieuwe stukken erop lassen, maar de spruitstuk koppeling lijkt een ander soort metaal? Tips om zo,n klusje aan te pakken? Doe het graag even low budget als tijdelijke oplossing.
 

Bijlagen

  • IMG_20220821_145549_4[1].jpg
    IMG_20220821_145549_4[1].jpg
    251,7 KB · Weergaven: 92
  • IMG_20220821_145603_8[1].jpg
    IMG_20220821_145603_8[1].jpg
    183,2 KB · Weergaven: 92
Sleutelaars!

Ik heb de uitlaat inclusief spruitstuk net onder mijn tdm vandaan gehaald. Ze blijken lek te zijn bij het verloop naar het motorblok, en zoals je op de foto ziet is de aansluiting spruitstuk op uitlaat niet meer zo fris. Ik zou graag nieuwe stukken erop lassen, maar de spruitstuk koppeling lijkt een ander soort metaal? Tips om zo,n klusje aan te pakken? Doe het graag even low budget als tijdelijke oplossing.
Die dunne zooi kun je het best hardsolderen
 
Zou het anders een optie zijn om het hard te solderen???


Zolang het hardsolderen goed gaat..

No Offence maar ik vond je reactie een beetje spuit elluf, na de mine en dan ook nog foto's... Niet boos op die lieve Rob RD toch???
Ik had verder geen reacties gelezen..
Je wordt wel boos op mij, dan mag ik ook boos worden op jou. ;) Anders is het niet eerlijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan