lekkende pakking???

puppy

Die hard MF'er
27 jan 2004
520
0
de bilt
ik heb een tijdje terug een schuiver gemaakt in een linker bocht! B| dat was opzich al minder, maar daar is nu nog maar heel weinig van te zien..
behalve dat er aan de linke kant van mijn gsx-r 600, volgens mij mijn afdekplaatje zit van mijn versnellingsbak, en daar nu dikke krassen inzitten. De krassen zijn wel diep maar hij is nergens door! maar nu komt er toch een klein beetje olie uit zetten na het rijden, want mijn laars zit dan beetje onder.
nu is mijn vraag: zit er achter een pakking die kapot gegaan kan zijn door schuiving? of zit er in de onderste inbus bout een rubbertje die kapot is? want die laatste heb ik aangedraaid maar hielp verder niks! en zo te zien komt het wel daarvandaan.. :? :?

iemand hier iets over mee te delen??
bij voorbaat dank!!!!
Puppy
 
Jbeekmann bedoelt dat je je tank bijna leeg moet rijden en de motor dan (Zeer) schuin of zelfs plat moet zetten/leggen, zodat de olie naar de andere kant van het blok loopt. Als je tank vol is, gaat deze benzine lekken....
En inderdaad, deksel demonteren, inspecteren en pakking vervangen, hetzij door origineel of een goede vloeibare.
 
Jbeekmann bedoelt dat je je tank bijna leeg moet rijden en de motor dan (Zeer) schuin of zelfs plat moet zetten/leggen, zodat de olie naar de andere kant van het blok loopt. Als je tank vol is, gaat deze benzine lekken....
En inderdaad, deksel demonteren, inspecteren en pakking vervangen, hetzij door origineel of een goede vloeibare.

oh zo.. sorry! zat ff te slapen volgens mij! dat wordt denk ik de oplossing ja!!
thnx *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan