Lekkende schokbreker, reviseren of vervangen ?

fd

Rookie
13 mrt 2006
3
0
hoorn
Beste mensen

sinds kort ben ik de bezitter van een zxr750J; al in 92 erop gereden en ooit gedacht zoiets ga ik een keer kopen. Pas gekocht en echt super ding :]

Nu pas een grote beurt gehad met de mededeling dat de schokbreker achter lek is : reviseren of vervangen en met welk merk? Iemand suggesties?
 
Beste mensen

sinds kort ben ik de bezitter van een zxr750J; al in 92 erop gereden en ooit gedacht zoiets ga ik een keer kopen. Pas gekocht en echt super ding :]

Nu pas een grote beurt gehad met de mededeling dat de schokbreker achter lek is : reviseren of vervangen en met welk merk? Iemand suggesties?

Welkom! Als het de originele demper nog is, zou ik het gelijk goed doen en hem gewoon vervangen, is toch al een oud ding. Merk moet je maar bekijken, ligt vooral aan je budget. maar je moet wel rekenen op 500.- tot 1000.- euro.
Kom idd eens op het zxr750 forum (http://www.motor-forum.nl/forum/topic/139409). Daar kan je met alle vragen terecht, zitten een hoop gasten die de zxr ongeveer uit hun hoofd kennen
 
full
 
Echt nieuw vind ik hem niet gezien zijn registratie datum en denk dat hij in techniek wat meer antwoorden krijgt
Dus

>> techniek

Met een wat duidelijker topictitel :Y

Mocht ie zich nog iets uitgebreider voor willen stellen dan kan hij altijd een nieuw topic aanmaken in Nieuwe gebruikers
 
Revisie is best een goeie optie, tenzij de originele schokdemper af-fabriek al een waardeloos stuk schroot is.

Ik heb ooit mijn demper laten reviseren bij JD Shocks in Pijnacker. Dat kostte iets meer dan 100 euro, en de schokdemper was als nieuw. Dat waren heel goed bestede motorcentjes :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan