Mijn vriendin heeft laatst een Kawa GPZ600R gekocht.
Vanochtend toen ik beneden kwam rook ik een doordringende benzinelucht die van de GPZ vandaan bleek te komen.
Er lag een flinke plas onder.
Een vriend die autotechniek heeft gedaan en blijkbaar geen vacuumkraantjes kent had de benzinekraan van 'ON' op 'OFF' gezet, dacht ie , en dus heeft de motor de hele nacht op 'PRI' gestaan.
Conclusie: lekkende vlotter(s)
verklaart meteen waarom ie na een tijdje rijden verzoop
Ik heb (nog) geen WPHB voor de GPZ en vroeg me dus af of er een kans is dat er benzine in de cylinders en/of onderblok heeft kunnen stromen ofdat de carburateurs een soort overstortvoorziening hebben en het dus alleen op de stoep is belandt.
Vanochtend toen ik beneden kwam rook ik een doordringende benzinelucht die van de GPZ vandaan bleek te komen.
Er lag een flinke plas onder.
Een vriend die autotechniek heeft gedaan en blijkbaar geen vacuumkraantjes kent had de benzinekraan van 'ON' op 'OFF' gezet, dacht ie , en dus heeft de motor de hele nacht op 'PRI' gestaan.
Conclusie: lekkende vlotter(s)
verklaart meteen waarom ie na een tijdje rijden verzoop
Ik heb (nog) geen WPHB voor de GPZ en vroeg me dus af of er een kans is dat er benzine in de cylinders en/of onderblok heeft kunnen stromen ofdat de carburateurs een soort overstortvoorziening hebben en het dus alleen op de stoep is belandt.