Lekker belangrijk!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralfonso

Die hard MF'er
3 jan 2002
529
0
Gouda
Aloha forummers,

hier woon ik in de rooie cirkel en aan de overkant in die blauwe cirkel woont de overbuurvrouw en die heeft een Yamaha Fazer 600 2002 model een gele deze is hier in deze afbeelding niet zo goed te zien.Die foto heb ik mijn postduif laten maken lachûh hè.

Hier_woon_ik.jpeg
 
Is het een knappe overbuurvrouw?
Liggen mischien mogelijkheden om goedkoop fazer te rijden. :P
 
Leer je postduif eens hoe je scherp kan stellen ;)
Maaruh vraag je overbuurvrouw eens of je een rondje mag rijden. Deed ik ook, maar dan bij de overbuurjongen. Alleen die heeft een RF600R, niet een Fazer. :)
 
Is het een knappe overbuurvrouw?
Liggen mischien mogelijkheden om goedkoop fazer te rijden. :P

Nee niet zo mijn typ en ook niet echt mijn leeftijdscategorie.
Oh ja, wie mij kan zeggen hoe die wijk heet en in welke stad die ligt, krijgt van mij een hele mooie poster.... 8-)
 
Nee niet zo mijn typ en ook niet echt mijn leeftijdscategorie.
Oh ja, wie mij kan zeggen hoe die wijk heet en in welke stad die ligt, krijgt van mij een hele mooie poster.... 8-)

Je moet er wat voor over hebben zeg ik maar ;)

Wat betreft de plaats.
Hyppolytushoef?
 
Zie helemaal geen foto! En als die foto echt door een postduif is gemaakt dan mag ik die duif vast wel een keertje lenen, toch? Aan de overkant bij mij woont wel een mooi vrouwtje... :)
 
Waar tover jij die foto's vandaan? Lijkt me wel grappig om er ook een van mijn wijk te hebben. Tot nu toe heb ik echter alleen maar obscure sites gevonden waar je moet inbellen voor 1 euro per minuut :(
 
Je had ook een e-meeuw moeten nemen, een postduif is ver uit de tijd!

Maar het gaat gelukkig helemaal nergens over, en toch kreeg ik een grote grins op mijn gezicht vanwege het onzingehalte.... Lijkt de ouwebrikkentourdiscussie wel.....
 
Op dinsdag 28 mei 2002 09:39 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:
...Maar het gaat gelukkig helemaal nergens over, en toch kreeg ik een grote grins op mijn gezicht vanwege het onzingehalte.... Lijkt de ouwebrikkentourdiscussie wel.....

Gaan we schelden?
Pas maar op , anders pak ik de schaar en knip de leren touwtjes aan de kermisbak door ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan