lekker bezig, die Triumphers

Anonieme gebruikert

MF veteraan
6 jan 2005
1.536
1
Het nieuwe design-team van Triumph is de laatste tijd fantastisch bezig moet ik zeggen. Ik vond tot voor kort geen zak aan het uiterlijk van de Daytona's, maar sinds ik de nieuwe Daytona 675 voor het eerst zag wil ik er één. Ziet er als volgt uit voor wie het nog niet wist:
daytona675_home_2007.jpg

d6_2007_gallery4.jpg


Nu was ik op hun site aan het rondkijken voor wat meer info over de Daytona 675, toen ik de nieuwe Tiger ontdekte. De verandering is echt enorm, de vorige Tiger vond ik echt niet om aan te zien, maar het 2007-model is denk ik de enige echte toermotor die ik echt mooi vind.
Dit is het pré-2007 model :r :
TRI_tiger_6.jpg

En dit is het 2007-model :9~ :
triumphtiger_2007_gallery3.jpg

triumphtiger_2007_gallery1.jpg


Lekker bezig bij Triumph dus, wat een mooie dingen!
 
Vind de nieuwe tiger (nog) niet mooi maar alle anderen zijn :}
Onder andere de triple/rocket3/thruxton/d675 allemaal schitterende motoren :9~
Ik ben al verliefd op triumph vanaf ik de film Mission impossible 2 zag in de cinema 8-) die triple samen met die daytona :9
 
triumph is gewoon super, alhoewel wij onze wat gemodificeert hebben })

full


zo zag hij er tot voorkort uit, gaat nu onder het mes voor een neus modificatie.

van de winter een ander kontje erop 8-)

Gr.
 
Zie de gelijkenis ook wel hoor.. maar ik ben het er iig wel mee eens dat de 675 een vreselijk mooie fiets is!
 
Triumph maakt de laatste jaren geweldige motoren :Y Superstrak sturen!
De nieuwe Tiger zal ook wel goed verkopen. Betrouwbare blokken, mooi ontwerp, betaalbaar en 100% fun *D
Vind de oudere Triumph's ook geweldig.

img1014rp5.jpg
 
Die nieuwe Tiger zal ik zeker eens gaan proberen :Y de Speed Triple (huidige model) vond ik al erg prettig, maar de Tiger zal denk ik nog beter bij me passen. Alleen blijft het voorlopig alleen bij proefrijden denk ik. Voorlopig zal ik m'n motor nog niet inruilen (moet ie eerst weer rijdbaar zijn...).
Op een oude T595 m'n eerste wheelietje gemaakt (onbewust :+ ). 3 cilinders rijden leuk :Y en klinken ook goed.
 
Laatst bewerkt:
jep.. triumph is echt goed bezig :Y :Y
zeker de daytona en de thruxton vind ik echt gaaf.. maar de tiger is er wel op achteruit gegaan met dat rare kuipje :r
20060922103541.JPG

niet standaard, wel mooi *D ff een mooie racer uit de italiaanse thruxton cup 8-)
 
[me]Dutch FZ750 vindt de 1e generatie Speed Triple wel stoer, lekker stevig gedrongen uiterlijk.[/me]
 
Die daytona is echt heerlijk , een pracht motor ... Ooit wordt hij de mijne
 
Terug
Bovenaan Onderaan