lekker buitenspelen

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Heerlijk weertje vandaag. Dus ff lekker een stukkie toeren, beetje gas erop, beetje sportief toeren. En dan staan er in eens een zooitje motoren om me heen. Allemaal handjes schudden. 'k Snapte er eerst geen ...dingus... van, totdat die man op die zwarte TL1000S naar zijn kuipruitje wees. 'Saint' stond erop. Ahhh, kijk, MF mannen!
En toen dus ff lekker kennis gemaakt, beetje kleppen en lekker sturen. Toevallig had Redgixx net een nieuwe digi cam en konden wij ff mooi als oefenobjectjes fungeren. Zie het resultaat hieronder. Mooie foto's Redigixx!

Ghi ghi, ik zag Redgixx verdekt opgesteld staan achter een lantaarnpaal (security measure }) ) en dacht:"Die foto van de ring was best kickuh, zo eentje wil ik er ook!"
dcWave.jpg

En deze man had geen knietjes aan de grond, maar zeker een hele stoere wagen:
Bugatti.jpg


Meer plaatjes komen er zo aan. Redgixx heeft nog ff ruzie met zijn pc'tje :9
 
Is die auto nou zo groot of is die kentekenplaat nep/gefotosoept?

Wel erg cool hoor zo'n foto met knie aan de grond en hand in de lucht.
 
ja was super ik moet nog kijken of ik die fimpjes ergens kwijt kan
ben helemaal versleten
lekker gereden en weer wat nieuwe mensen leren kennen
volgende week ook van de partij ???
 
Leuk, die Bugatti. :9 Met zo'n wagen zou ik trouwens helemaal geen kentekenplaat voorop monteren, staat voor geen meter en als je zo'n auto kunt betalen kun je ook wel wat boetes daarvoor betalen. 8-)

Kom op met de andere pics! :9
 
ja jongens goeie foto maar waar is de rest en zijn ze vandaag genomem ? kom net terug van PPP wou ook ff een fotoshoot houden heb inmiddels de smaak te pakken maar PPP hebbe ze van voor tot achter afgezet stelletje tyfeslijers bedankt voor de vakantie was dit nog niet
:j :j :j
speciaal camera op tank gemonteerd plankie gezaagd enzo ach ja volgend weekend maar eens op Baars kijken schijnt ook leuk te zijn heb ik gehoord :} :} :} :}
 
ja jongens goeie foto maar waar is de rest en zijn ze vandaag genomem ? kom net terug van PPP wou ook ff een fotoshoot houden heb inmiddels de smaak te pakken maar PPP hebbe ze van voor tot achter afgezet stelletje tyfeslijers bedankt voor de vakantie was dit nog niet
:j :j :j
speciaal camera op tank gemonteerd plankie gezaagd enzo ach ja volgend weekend maar eens op Baars kijken schijnt ook leuk te zijn heb ik gehoord :} :} :} :}

Weet jij wat leestekens zijn?

edit: en dan doel ik niet alleen op deze post.....
 
weer twee piccies (was trouwens niet op de PPP, maar ergens anders in Zuid-Holland.....drie keer raden)

dcLean.jpg

dit was warmrijden.... en hieronder een vriend van de Saint....uh....dingus....uh. nou ja, rode TL in ieder geval
TL1000s_red.jpg
 
dcLean.jpg

dit was warmrijden.... en hieronder een vriend van de Saint....uh....dingus....uh. nou ja, rode TL in ieder geval
TL1000s_red.jpg

[/quote]
ha ha bijna goed dat dinges
dennis moet het zijn hahaha lijkt er wel op
hee dutch heb jij wat aan dat filpmje ik ken er niks mee en ziet er nog best leuk uit op de pc
hoor het wel
 
Hahahah die Dennis (DeeVeeeee) met de rode TL. Hij hangt er wel een kilometer naast en nog geen kneedown :z :z :z

Grtzz HagaSan.
 
Jaja was weer een lekker een lekker dagje sturen.

:9 en leuk om de mensen nou in het echt te zien.

Alleen op de terugweg begon mijn brommert een beetje te ratelen bij lage toeren=> snel naar Hans van Wijk: is het de kettingspanner die waarschijnlijk verrot is........

mooi %#$% is dat gaat me weer geld kosten. '(
 
Rustig Haga, misschien was het wel het opwarm rondje.....misschien ook niet :)

Hier nog de laatste:
SaintAndVincent.jpg

dcAndSaint.jpg

Saint.jpg

(saint zijn nieuwe broek zat nog wat strak, daarom geen kneedown.

SVPeter: ok, ik zie hem wel verschijnen
 
mooie pics! :} Ziet er idd uit dat jullie lekker hebben buitengespeeld :)

Geen moeder tegengekomen die riep: Jongens komen jullie eeeeeeeeeeten :z
 
Alleen op de terugweg begon mijn brommert een beetje te ratelen bij lage toeren=> snel naar Hans van Wijk: is het de kettingspanner die waarschijnlijk verrot is........

mooi %#$% is dat gaat me weer geld kosten. '(

Na wat ik vanmiddag gezien heb kan je de kosten misschien wel op Dennis verhalen })

grapje Dennis... :)
 
GVD Ik heb de hele dag binnen gezeten het was hier KUT weer. En dan gaan jullie mij ook nog even lekker maken met die fotoos. ;) ') yek

blij dat jullie wel hebben gereden
 
SVPeter: ok, ik zie hem wel verschijnen
[/quote]
't zijn er twee kan zijn dat er eentje dubbel weg is gegaan elk is ongevver 3,4 mb
en chello is niet zo vlot vandaag dus duurt even
nu ga ik echt moet nog film kijken van 4 uur
mzzzzzlllllll
 
Top de foto's jongens bij ons viel het weer toch weer tegen nog wel ff bij PPP geweest, maar die is ook afgeschreven ga zo door. :} :}

ps: was dit nu de bocht bij Baars?
ziet er wel lekker uit in ieder geval!
:] :] :] mzzl
 
Mooie foto's en je hebt Saint van precies zijn goed kant gefotograveerd :P :P :P
En hoe ken ut ook anders, de hele meut was er weer es bij natuurlijk....
En hier maar regen :-(

VFRiendelijke groetuh
Speedy, die hoopt op mooi weer morgen, kenne we nog ff vegen op VFRiezenveen :D:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan