Lekker dagje wezen touren..voor herhaling vatbaar!

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.450
Helmond
Nou eersgisteren las ik dat ze gisteren naar de nördschliefe zouden gaan. Ikke balen als een stekker want ik had dinsdag vrij en niet maandag ( en ik kan nog wel zelf kiezen iedere week |( )

Maar Capoeirist was ook vandaag vrij dus gisteren via msn afgesproken dat we ergens heen zouden gaan. Zouden we al doen sinds hij zijn rijbewijs had maar het kwam er niet van.
Nou vanmorgen staat ie dus aan de deur met zijn herriemachien ( leuk joh zo'n BSM Vampire mini einddemper }) )
gisternavond net voordat ik naart bed ging had ik ook een doel bedacht en die nog ff vlug doorgegeven via msn. NL de Hein Geriche zaak in Mönchengladbach (MG). Capoeirist moest nl nog onder ander handschoenen en hij wilde al langer een leren pak en hein is redelijk goedkoop en we hadden meteen een doel.
Vanmorgen dus vertrokken. Capo meteen mijn thermo handschoenen gegeven want die dunnetjes die hij zelf had waren niet zo warm. In roermond nog ff vlug geprobeerd te pinnen. Schermpje was zo slecht leesbaar dat Capoeirist te traag was en toen mocht ie het opnieuwd proberen :P ( moeilijk he snel lezen :+ ) Nou daarna duitsland in geschoten en jawel hoor mijn RFje had weer dorst ondanks dat het lampje nog niet brande toch maar een tankstation opgezocht. Daar ff relaxed een cola-tje gedronken.
na nog ff geluld te hebben over onze uitlaatjes (wat klinken ze toch mooi als je ze tegelijkertijd hoort SCHITTEREND !!! :P :P :P ( Yamaha FZR600 met BSM Vampire en Suzuki RF600R met Laser oval Carbon ) en die leuke walmpjes die af en toe uit de uitlaat van Capo kwamen ( kan die ook niets aan doen tis en blijft een Yamaha :+ ), doorgegast naar MG nou daar hebben we eerst maar een MACje aangedaan en daarna wederom opzoek naar Hein Gericke deze keer had ik een visitekaartje bij met het adres maar toch nog 3 keer ( door Capo ) de weg laten vragen in zijn beste ;) duits. Blijken we er al 2 keer langs gesjeesd te zijn omdat die zaak wel een heel groot uithangbord heeft maar er voor de gehele winkel voorkant+uithangbord 4 bushokjes staan. |( Wij naar binnen maar we hadden allebei zoiets van GOH had toch wel een grotere zaak verwacht. Capo leuke handschoenen uitgezocht die ook goed bij zijn jas passen, en ook maar meteen een setje themro handschoenen aangeschaft ( werken toch wel he 8-) ) Verder hadden ze wel leuke spulletjes maar ik heb me in weten te houden en HELEMAAL NIETS gekocht ( ben best trots op mezelf nou :} ) Ze hadden er btw ook die Maisto modelletjes ( ook een R7 ) waar ze nu reclame voor maken voor slechts € 6,59 spaar je je toch weer €0,40 uit en je hoeft geen oud papier weg te gooien ;)

Wij toch maar weer richting huis. Over de snelweg in duitsland elkaar meerdere malen FF met te hoge snelheid ingehaald en dan klinken die uitlaatjes toch weer heerlijk. Ik kan niet wachten tot ik ze zondag in groepsverband hoor met 100 anderen *D
In Deurne zijn we nog een testversie van een mega bus tegengekomen met twee harmonika uitbreidingssetjes en VOL met testapparatuur. In Deurne afscheid genomen en tot zondag gezegd want dit was natuurlijk maar een voorproefje van wat er zondag gaat komen.
Onderweg naar huis die bus nog een keer ingehaald en TJEZUS wat zwenkt dat ding uit Levensgevaarlijk !!!! :( :( :( het was zelfs zo erg dat ze op een gegeven moment in de stad hun alarm lichten aanzetten om anderen erop te attenderen dat er iets niet in orde was.
Ietsjes later ook nog ff mini sprintje gedaan met een Zilveren Ferrari die ook best een leuk geluidje erin had hangen :9~ ( vind hij geloof ik ook van mijn motortje )

AL met al een ontzettend leuke dag gehad en voor herhaling vatbaar.
Volgende keer met meer mensen ?
( wordt wel op doordeweekse dagen maar dat is juist het leuke ervan ! )
 
Laatst bewerkt:
Ha-ha-ha-harley leuk stukje :+

Maaruh roken doet ie alleen omdat ie rijk staat afgesteld :P :+ ach yamaha en 45.000km.. maar ff kijken wat het is en het gaan repareren he :) Ik denk dat het best wel es onverbrande benzine kan zijn in die uitlaat.. omdat hij hele tijden heeft gelopen op 3 pitten..knalt ook nog erg goed..vooral hard af en toe (lekke uitlaat maar toch :P , shit..best moeilijk, iets recht lullen wat krom kan zijn LOL)

Uitlaatjes klonken idd erg goed.. vooral in MG achter de kawasaki groene polizei opel hehe.

Toen er mooie meidjes liepen was mijn duits trouwens best goed ineens. Vaker ff gaan zitten om te eten en te kijken :D .aah.. wondershun.. unmugelieg..eine schone meischje :P :+

Ben van Deurne richting Maarheeze gereden.. veeeeel bochtjes..nog ff geprobeerd echt plat te gaan..ging toch wel redelijk..ook terwijl het niet bedoeld was een kleine , hele kleine , maar begin is er, wheelie getrokken, 2 a 3 cm van de grond..jippie :)

Geriche had ik groter verwacht maar wel lachen om es rond te lopen. Toch blij dat ik die tanktas niet gekocht heb. Handschoenen waren relatief goedkoop, thermo onderhandschoentjes is de oplossing tot nu toe.

Lekker vaartje in Duitsland.. ga vrijdag toch nog ff proberen te toppen daar..vandaag kwam ik ff bij 180 en niet verder..moet weten of ie nu eindelijk die 220 haalt met mijn gewicht :)

Hoe smaakt de cola har ? drink maar lekker op, niet mee slepen zondag. Extra nutteloos gewicht hehe.

[me]Capoeirist zijn ballen zijn bevroren door een niet helemaal sluitende broek, blij dat zijn vriendin goed kan uhm..wrijven op de wonderlamp :+ [/me]
 
Ha-ha-ha-harley leuk stukje :+

Maaruh roken doet ie alleen omdat ie rijk staat afgesteld :P :+ ach yamaha en 45.000km.. maar ff kijken wat het is en het gaan repareren he :) Ik denk dat het best wel es onverbrande benzine kan zijn in die uitlaat.. omdat hij hele tijden heeft gelopen op 3 pitten..knalt ook nog erg goed..vooral hard af en toe (lekke uitlaat maar toch :P , shit..best moeilijk, iets recht lullen wat krom kan zijn LOL)

Moeilijk he :+ NANANANA :P
Uitlaatjes klonken idd erg goed.. vooral in MG achter de kawasaki groene polizei opel hehe.
Ach hij kan er toch ook niets aan doen dat het een duitster is die oo nog eens het verkeerde beroep heeft gekozen en dan ook nog eens in een foute auto gezet wordt ;) )
Toen er mooie meidjes liepen was mijn duits trouwens best goed ineens. Vaker ff gaan zitten om te eten en te kijken :D .aah.. wondershun.. unmugelieg..eine schone meischje :P :+

Dat viel inderdaad wel ERUG op. maar goed daar waren ze ook mooi genoeg voor
Ben van Deurne richting Maarheeze gereden.. veeeeel bochtjes..nog ff geprobeerd echt plat te gaan..ging toch wel redelijk..ook terwijl het niet bedoeld was een kleine , hele kleine , maar begin is er, wheelie getrokken, 2 a 3 cm van de grond..jippie :)

Ja die ene bocht een stuk voor deurne ( eerst een beetje links en dan scherp naar rechts ) heb ik het ook geprobeerd en dacht dat het ook zou lukken als ik niet mis geschakeld had ! :( :( :(

Heb ook nog vandaag ff wheellie geprobeerd maar ik weet niet zeker of het wiel los is gekomen dus ik houdt het maar op een NEE. aanstaande zondag WIL nee MOET ik het leren !

...
Lekker vaartje in Duitsland.. ga vrijdag toch nog ff proberen te toppen daar..vandaag kwam ik ff bij 180 en niet verder..moet weten of ie nu eindelijk die 220 haalt met mijn gewicht :)
Achjah ik kan er ook niets aan doen dat die trage ballenbak 25KW is ( alhoewel ik kan het wel maar doe hetniet ivm verzekering enz enz ik wacht wel tot 15 december )


PS: ik had wel foto's willen maken maar de camera accu doet kei wazig en was weer eens om onverklaarbare reden leeg :(
 
Volgende keer maar naar de Ring?? :) :]

Niet zoveel mooie meisjes, maar dat hoeft ook niet dan... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan