lekker gereden vandaag? vertel!

ditis ook 1 van mijn favo ritjes :Y
kom zelf uit den helder dus begin alleen net andersom :P
wel oppassen bij de zeeweering....nodigt erg uit om voluit te knallen maar staan veel te laseren daar (eigen ondervinding) ik ben r ook (bijna) gelaserd met iets te veel op de teller :+ bijna rbw kwijt :+ toch maar goed dat een motor een stuk kleiner is als een auto *O*

uch! ja, mijn vriendin zei al, rustig hier, rustig hier met dat handje zo naar beneden..
ik denk, nou zeg, waarom gaan we niet harder??
toen kreeg ik het flits signaaltje met handje!

oh! aha.. hmm.. 50 doorkaggelen...

ja, lekker ritje is dat! :]
 
Laatst bewerkt:
*D

Heb weer eens goed om mezelf gelachen vandaag:

Het heeft natuurlijk een beetje geregend vandaag, maar het was droog toen ik mijn werk in Gouda verliet op weg naar huis. Dicht bij huis ligt er een megaplas op de weg, en ik zie direct de waterbak van de VRO2 weer voor me. Appeltje eitje, en met Goretex aan mijn voeten en om mijn benen kan mij toch niets gebeuren. Dus wat gas bij, en vol door dat water.

Waarop dat water met volle kracht omhoog spuit, mijn broekspijpen in en zo ook mijn waterdichte laarzen in :P

Mja, ScubaRider loves water

Ja, het heeft hier (Waddinxveen, Gouda, Reeuwijk) inderdaad een beetje geregend. Gisteren kwam ik tegen: wegen en een parkeerterrein die doorgeleerd hadden voor plas of meer :) putten die water uitspuugden in plaats van inslikten, sloten die overliepen en toiletten waar het water ook uit omhoog spoot!
Een paar natte voeten valt dan wel mee, toch?
Ik was niet nat! (Koekblik! 8-) )
 
uch! ja, mijn vriendin zei al, rustig hier, rustig hier met dat handje zo naar beneden..
ik denk, nou zeg, waarom gaan we niet harder??
toen kreeg ik het flits signaaltje met handje!

oh! aha.. hmm.. 50 doorkaggelen...

ja, lekker ritje is dat! :]
Jaah........, Ze noemen het handhavers maar het zijn eigenlijk "funbrekers" ! :( :( :( .
Maar goed, als je niet kunt fotograveren ( bv vogeltjes bij de zeewering )moet je toch wat doen om van de straat te blijven. Kijk,...... ze hadden ook een vak kunnen leren, vakmensen, daar is een groot te kort aan. En dan toch "handhaver" worden en motorrijders laseren. Spijtig, maar wij blijven lachen en rijden. ( en soms een piep klein beetje de snelheid overtreden :Y ) :]
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag heerlijk gereden,we gingen naar sneek.
op de heenweg ben ik netjes achter m,n man blijven rijden hij hield zich keurig aan de snelheid.
terug over de afsluitdijk kreeg ik de kriebels en moest ff gassen.
dat lukte best gewoon ff doorwaaien he.
 
Vanochtend 10 augustus, met frisse moet vertrokken, gisteravond met een nat pak thuisgekomen. Starten in Den Haag kijk voor de zekerheid even naar buiten (wel trui geen trui) en zie dat het droog is, das tof dan zijn de bochten leuker om te nemen.

Ik rij net de straat uit begint het me daar te hoozen, kom 30 minuutjes later aan op mijn werkplek in HI Ambacht. Blijkt dat het pak wat mij verkocht is als waterdicht niet helemaal geld voor storm en dus een natte onderbroek, gelukkig is de overhemd (en trui) wel droog gebleven. nu alles maar even te drogen gehangen want ik moet vanavond ook weer terug :-)

Ps. er worden opklaringen verwacht.

grtz.
 
Hey oma, leuke bril! nieuw?

als eerste in dit topic in het nieuwe jaar, net gereden... beetje fris, met dunne sokjes...maar wel lekker hoor!
niets geks gebeurd onderweg gelukkig :).


ik werd vanmorgen wakker en dacht, vandaag ga ik rijden!

Iedere keer als ik langs suuz liep, aaide ik haar.
Iedere keer als ik de kou in ging, aaide ik haar.
ik dacht, dat de kou haar wel te pakken zou nemen.
ik dacht, ze staat daar trouw in de kou.

Een lange tijd (aantal weken) niet samen te hebben genoten startte mijn schatje na de vrieskou van de afgelopen paar dagen met hulp van de startmotor. Gelukkig, ik hoefde niet te duwen.

Nadat ik haar had opgewarmd, wou ze sneller rijden. En wat genoten we samen!!
Lekker hoog in de toeren, Mén wat schreeuwde ze naar me...
Nog hoger in de toeren, ze schreeuwde nog harder...
Mijn god wat wou ze graag!

En toen weer naar huis, aan de kuisheidsgordel, zodat ze dit genot niet met iemand anders kan delen!!!

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan