lekker gereden vandaag? vertel!

Goed zouden vandaag heerlijk gaan rijden, maar helaas het werd ff met de koekblik naar het MCL. Dochter lief had haar teen gestoten, en je die werd een beetje dik en paars en groen. |( Okay zwaar verstuikt. *O* Gelukkig maar. Bij thuis komst heb ik toch maar alvast de motoren uitgepakt voor een avond ritje. Misschien ook beter wat de warmte betreft. Ach en Friesland is toch ook mooi. :+
:] :] :]
 
Nou hier in NH net even boven A'dam pakken de wolken zich behoorlijk samen en een hoop gedonder in de verte.


Dat wordt nattigheid
 
Vandaag toch nog een lekker stuk wezen rijden. Van 13.00u tot 16.30u, was wel bloedheet en benauwd maar zo lang je niet stil stond ging het best. Nu een uur later staat het te stortregenen en onweren. Net op tijd terug! *O*
 
Waat net thuis, het water staat in mijn laarzen. wat een regen. We hadden gehoopt er een beetje om heen te rijden. Maar niet dus. We kwamen er midden in. Maar we hebben toch nog twee uren droog gereden en ook weer een mooie rit gehad. :] :] :] Zelfs met het onweer op de achter grond. :Y :Y Maar ook wel een beetje eng. ;(
 
Vanmiddag op een Blackbird gereden...

Hoeze trekkracht van mijn 2-cilinder duc... :?

Blackbird heeft overal power............ :} :}
 
Op weg van Arnhem richting Breda overvallen door noodweer. Toen ik in Arnhem weg reed scheen de zon en was het richting de dertig graden dus had ik alleen een hemd onder mijn textielen motorjas. Na nog geen 15 km A15 gereden te hebben zag ik de lucht donker worden en de temperatuur drastisch dalen. AI! Dat is niet goed he.

Nog geen minuut later reed ik in een enorme hagelbui, politie langs de snelweg omdat er een auto van de weg was geraakt (ik vermoed door het weer / slecht zicht ).

En de hagel deed pijn... -O- Bij het eerste de beste viaduct gaan schuilen op de vluchtstrook met 3 andere motorrijders (ik was de enige met MF sticker). Die faldrollen bleven op hun motoren zitten en dat leek mij niet verstandig. Dus ben ik maar het taluud opgeklommen op zoek naar wat veiligheid, ik vond het niet zo aangenaam dat de auto's voorbij sjeezden op 2 meter afstand.

Later toch maar verder gereden, want ik moest nog een eind. Heb daarbij meerdere regenbuien over me heen gehad en was tot op mijn ondergoed doorweekt. -O-

En nu het aller stomste: Aangekomen op de bestemming had niemand iets van slecht weer gemerkt en was het daar net zo warm als toen ik weg reed in Arnhem. :/
 
Lekker 100 km gereden, 500m voor mijn huis : lekke band..... Morgen de dealer maar bellen of ze hem komen ophalen
 
Het is hier de afgelopen dagen zo warm geweest dat je al begint te zweten als je alleen maar DENKT aan je pak :/

Maar vanochtend om 9 uur was het nog redelijk te doen, dus even een boodschap gedaan en een ommetje gemaakt :) Da-was lekker!
 
Kwam ik jullie tegen ? ( mannetje/vrouwtje of acht ? ) ( voegde even tussen )
Volgens mij was je dan de enige met MF-stikker

jaaaa, dat was jij! ik heb het in gespot gezet, maar ik kreeg al geen reactie!
twee vrouwtjes, rest mannetjes :+

ja, je kwam er effe bij, en ik zwaaide nog, weet niet of je dat zag.
ik was de enige met sticker idd, de rest wordt hier altijd weggepest :o

dus alsnog :W

wat een weer was da he!
 
jaaaa, dat was jij! ik heb het in gespot gezet, maar ik kreeg al geen reactie!
twee vrouwtjes, rest mannetjes :+

ja, je kwam er effe bij, en ik zwaaide nog, weet niet of je dat zag.
ik was de enige met sticker idd, de rest wordt hier altijd weggepest :o

dus alsnog :W

wat een weer was da he!

Toch wel goed gezien, maar inderdaad dat was ik. Ik had ook gezien dat jij de enige was met MF-stikker. ( je reed in de midden van de groep /zwarte motor volgens mij /type geen erg in gehad, sorry....). En ja, je hebt helemaal gelijk het was geweldig weer. Overigens leuk groepje zo bij elkaar. ( ooh en voor dat ik het vergeet, jullie reden keurig netjes. ( = ook wel verstandig / op het stukje waar ik bijvoegde, staan, de "handhavers" nog wel eens te "laseren" :( :( / En je kon er "vroeger" zo lekker doorrijden :] ). Maar goed, het is niet anders ! Nou, ik rijdt er regelmatig, wellicht tot de volgende keer. :Y

groet,
Ninja-nine :W

P.S.: Helmkleur klopt en ( doorwaai )-jas klopt ook / uitlaat een kant ( rechts ),
voor zover deze, ooh..... zo interresante info. "Gespot" overigens niet gezien, kijk
meestal op techniek, ook sorry, zal het volgende keer in de gaten houden.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk gereden vandaag. Net 4 weken mijn A. Intruder gehuurd en 343 kilometer gestuurd.

full
 
Mijn dagelijkse ritje naar het werk werd alsnog leuk toen de vrachtwagenchauffeur van Simon Loos transport die voor mij reed even de vluchtstrook opstuurde om mij ruim baan te geven voor die heerlijke links rechts bochtencombo die we hier oprit snelweg noemen. Gebeurd niet vaak dat die bochten genomen kunnen worden zonder dat er blik voor je zit.

Dus thanx whoever! You made my day :}
 
Mijn dagelijkse ritje naar het werk werd alsnog leuk toen de vrachtwagenchauffeur van Simon Loos transport die voor mij reed even de vluchtstrook opstuurde om mij ruim baan te geven voor die heerlijke links rechts bochtencombo die we hier oprit snelweg noemen. Gebeurd niet vaak dat die bochten genomen kunnen worden zonder dat er blik voor je zit.

Dus thanx whoever! You made my day :}
:? echt... je hebt het niet gedroomd.....

da kennie ...... blikkers die ruimte maken voor tweewielers :+
 
goed weertje vandaag even 200 km weg gereden maar niet nog een keer met het leer pakje
ik dacht dat ik kapot ging .veiligheid gaat mij altijd voor maar met die hitte toch maar een spijker broek en een jasje.
 
Lekker gesleuteld aan mijn Honda Boldor #19 *O*
Onderdelen gehaald op mijn Yamaha Fazer 1000 :]
 
Vanavond een rondje gedaan en zeiknat van het zweet thuisgekomen :o

Was me toch eigenlijk wat te warm voor het lekker :X
 
Laatst bewerkt:
Toch wel goed gezien, maar inderdaad dat was ik. Ik had ook gezien dat jij de enige was met MF-stikker. ( je reed in de midden van de groep /zwarte motor volgens mij /type geen erg in gehad, sorry....). En ja, je hebt helemaal gelijk het was geweldig weer. Overigens leuk groepje zo bij elkaar. ( ooh en voor dat ik het vergeet, jullie reden keurig netjes. ( = ook wel verstandig / op het stukje waar ik bijvoegde, staan, de "handhavers" nog wel eens te "laseren" :( :( / En je kon er "vroeger" zo lekker doorrijden :] ). Maar goed, het is niet anders ! Nou, ik rijdt er regelmatig, wellicht tot de volgende keer. :Y

groet,
Ninja-nine :W

P.S.: Helmkleur klopt en ( doorwaai )-jas klopt ook / uitlaat een kant ( rechts ),
voor zover deze, ooh..... zo interresante info. "Gespot" overigens niet gezien, kijk
meestal op techniek, ook sorry, zal het volgende keer in de gaten houden.

tis een kawasaki ninja :+

ja, wij rijden ook netjes meestal in formatie, en soms laten we de jongens effe los op een weg waar mogelijk, als we twee banen vrij hebben.
Ik ken dat stukje nie, maar was wel een leuke route om gereden te hebben, terug via hoorn! maar ja, waar flitsen ze niet, thanx voor de tip voor volgende keer :P
helaas is het weer alweer minder voor lekkere rit... weekend wordt ook slecht -O-

tot volgend spots dan maar! :W
 
tis een kawasaki ninja :+

ja, wij rijden ook netjes meestal in formatie, en soms laten we de jongens effe los op een weg waar mogelijk, als we twee banen vrij hebben.
Ik ken dat stukje nie, maar was wel een leuke route om gereden te hebben, terug via hoorn! maar ja, waar flitsen ze niet, thanx voor de tip voor volgende keer :P
helaas is het weer alweer minder voor lekkere rit... weekend wordt ook slecht -O-

tot volgend spots dan maar! :W
Als je hem nog nooit gereden hebt kun je ook een keer "binnendoor" richting Bergen.
(= ipv links richting Egmond Zee bij het winkelcentrum rechts af en dan maar rechtdoor ).
Is ook erg leuk en in Bergen hebben ze ook leuke terrasjes. Vindt je dit te kort ga dan richting Schoorl / Hondsbosche zeewering. Ook erg leuk en daar kun je hier en daar ook nog even "los". En het mooie van deze weg is dat ie tot Den Helder doorloopt. Afgelopen zondag nog even gereden en dat was erg lekker zo langs de kust met een doorwaai-jas aan. Terug over de Helderse Weg en de A9. ( kan je echt "los" gaan, wel oppassen. :( ) Is voor mij een ommetje van ruim 120 km en is echt leuk om te rijden. Ook als het stervens heet is !

Gr. Ninja-Nine :W ( Uiteraard ook een Kawasaki :Y :Y :Y )
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond tegen 20:00 nog even een stukje door de bollenstreek gereden :)
Wel een beetje warm in pak, maar goed als je een beetje doorrijd dan valt het wel mee :)
 
Gisterenavond was het veel te warm om te rijden, of je moest in je t-shirtje gaan ;)

Daarom had ik gisteren mezelf maar een keer volgegooid ipv m'n motor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan